مدیر مرکز آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه 5 از اجرای تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این منطقه خبر داد.


محمدمهدی قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این راستا امروزه در جهان تئاتر خیابانی برای دست‌یابی به اهداف خاص فرهنگی، سیاسی، آموزشی و همچنین برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده‌های بهینه ایجاد می‌شود.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی در ادامه افزود: در این راستا تئاترهای خیابانی در برگیرنده مضامین اخلاقی، اجتماعی، فلسفی و غیره هستند و کمک تکنیک‌های خاص می‌تواند در القاء موضوع مورد نظر به مخاطب ارائه می‌گردد.

قشقایی اظهار داشت: بر همین اساس طی هماهنگی‌های صورت پذیرفته با سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مرکز خدمات اجتماعی منطقه5 تئاترهای خیابانی با موضوعاتی در حوزه اعتیاد، تکدی‌گری، کودکان خیابانی و غیره توسط گروه هنری رنگارنگ در مکانهای پرتردد و همچنین بوستانها، پایانه اتوبوسرانی و مترو صادقیه و سرای محلات منطقه تدارک دیده است که اولین سرای این برنامه‌ها در پایانه مسافر بری بین شهری غرب سه نوبت به نمایش گذاشته می‌شود.

قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه در پایان گفت: در همین راستا این تئاتر با هدف کاهش رفتارهای ناهنجاری اجتماعی و ترویج رفتارهای صحیح و ارتقاء سطح زندگی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قشقایی ، اعتیاد ، بوستان ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار