به مناسبت گرامیداشت شهادت امام حسین(ع) و هفتاد و دو تن از یارانش،‌شهرداری منطقه 13 برنامه‌های مذهبی متنوعی برای ماه محرم تدارک دیده است.

 منتظر المهدی، رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، تعزیه خوانی را یکی از برنامه‌های شهرداری منطقه در ماه محرم اعلام کرد و افزود: دراین برنامه که از شش محرم به مدت 5 شب به اجرا در می‌آید،سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر بعد از نماز مغرب و عشا میزبان تعزیه خوان‌ها و عاشفان اهل بیت (ع) خواهد بود.
 
وی با اشاره به برنامه شب شعر عاشورایی اظهار داشت: در این ایام قرار است معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه شب شعر« در ساحت کربلا» را برگزار کند که در این شب شعر، شاعران معاصر به خواند شعرهای خود پرداخت و دیگر دوستداران شعر و ادب، شعرهای شاعران دیگر را که رنگو بوی محرم درآنها وجود دارد، می‌خوانند.
 
رئیس اداره فرهنگی منطقه 13 تصریح کرد: در ماه محرم معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه،هر کدام از نواحی چهارگانه را موظف کرده که دست کم با 5 خانواده شهید دیدار و از مقام والای آنها تجلیل به عمل آورد.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت قرائت زیارت عاشورا در ماه محرم، شهرداری منطقه 12 در هر مکان مذهبی و عمومی که دراختیار داشته، قرائت زیارت عاشورا را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: محرم ، یار ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار