بازیگر مختارنامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تفکر و عمل به آرمان‌های امام حسین(ع) نباید محدود به 10 روز شود/ بازی در سریال مختارنامه سعادتی بود که نصیب من شد

فریبا کوثری گفت: متأسفانه بحث و بررسی ما پیرامون زندگی و منش امام حسین(ع) محدود به یک ماه محرم می‌شود، اگر هدف ما نزدیکی به آرمان‌های امام حسین(ع) است باید در تمام سال به تبادل نظر درباره زندگی ایشان و پخش و ساخت سریال به این مناسبت بپردازیم. به نظر من بازی در سریال‌های "معصومیت از دست رفته" و "مختارنامه"، توفیق و سعادتی بود که خداوند نصیب من کرد.

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت: ماه محرم برای تمام شیعیان، ماه ویژه‌ای است که در آن تمام عاشقان امام حسین(ع) خود را برای عزاداری ایشان آماده می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: آمادگی برای محرم مسئله‌ای روحی است امکان ندارد که کسی در 360 روز سال گناه کند و هیچ رگه‌ای از منش و سیرت امام حسین (ع) در زندگیش نباشد اما در محرم دم از مرید بودن خود بزند.  
 
یک شیعه واقعی کسی است که در تمام لحظات زندگیش مردانگی، شهامت، ایثار، دینداری و شجاعت امام حسین(ع) و اهل  بیتش را درنظر داشته باشد.  
 
بازیگر سریال "معصومیت از دست رفته" اظهار داشت: قضاوت فقط کار خداوند است، اما فکر نمی‌کنم امام حسین(ع) به حرف دل افرادی که در تمام روزهای سال دل مردم را می‌شکنند و حق آنها را ضایع می‌کنند ولی در محرم کل روزشان را وقف عزاداری و مرثیه‌خوانی می‌کنند بشنود.  
 
وی ادامه داد: من نیز با آمدن محرم همچون دیگر هموطنانم خود را از لحاظ روحی آماده پذیرش اهداف امام حسین(ع) کردم و از ته دلم از خدا می‌خواهم که به برکت و تقدس این عزیز، بیماران را شفا دهد و سلامتی و عزت و نشاط را بر خانه‌های ایرانیان حاکم کند.
 
بازیگر سریال "مختارنامه" درخصوص کارهای مذهبی مرتبطش با قیام امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: وقتی از میان این همه بازیگر برای ایفای نقش‌های مذهبی انتخاب می‌شوی، حس وحالی عجیب به تو دست می‌دهد.  
 
متأسفانه بحث و بررسی ما پیرامون زندگی و منش امام حسین(ع) محدود به یک ماه محرم می‌شود، اگر هدف ما نزدیکی به آرمان‌های امام حسین(ع) است باید در تمام سال به تبادل نظر درباره زندگی ایشان و پخش و ساخت سریال به این مناسبت بپردازیم. به نظر من بازی در سریال‌های "معصومیت از دست رفته" و "مختارنامه"، توفیق و سعادتی بود که خداوند نصیب من کرد.
 
وی در ادامه افزود: بازی در سریال‌ها و فیلم‌هایی که پیرامون زندگی ائمه است قسمت هرکسی نمی‌شود و لیاقت می‌خواهد چون در آنها رسالتی داری که باید به خوبی به دیگران منتقل کنی.

بازیگر سریال دلنوازان اظهار داشت: امیدوارم ما بتوانیم بهره کافی را از ماه محرم ببریم و عقاید و آیین‌های امام حسین(ع) را در زندگی خود جاری کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
اتفاقا منم نظرم همینه همیشه نوع پوشش و حجاب بازیگرا برام ی سوال بزرگ و اساسی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
ایشون خیلی بازیگر توانایی هستند، این حرفشون هم درسته که باید در طی سال رفتارمون به امام حسین(ع) شبیه باشد، اما مطلب اینجاست که خود ایشون در مورد حجاب و پوشش در زندگی شخصی چقدر به حضرت زینب(س) تأسی می کنند
آخرین اخبار