از امروز سوالات خود در زمینه "بیماری های قلبی عروقی" و روش های درمان آن را از ما بپرسید تا پاسخ آن را از "متخصصان" جویا شویم.

گروه کلینیک باشگاه خبرنگاران در نظر دارد به تمام سوالات کاربران در خصوص بیماری‌های مختلف توسط "کارشناسان" پاسخ دهد شما می‌توانید سوالات خود را در این قسمت مطرح نمائید. 
 
از امروز تا یک هفته سوالات خود در رابطه با "بیماری های قلبی عروقی" و روش های پیشگیری و درمان آن را برای ما ارسال کنید تا پزشکان ما به سوالات شما پاسخ دهند.

گفتنی است شما می توانید پاسخ سوالات خود را یکشنبه هفته آینده 93.08.18 ساعت 16 بر روی سایت باشگاه خبرنگاران مشاهده نمایید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوال ، پرسش ، قلب ، عروق ، بیماری ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
باسلام
جوان 26 ساله ای هستم که دچار شلی دریچه میترال هستم (MVP) دردی در ناحیه قلب و قفسه سینه دارم . میخواستم راه برطرف شدن این درد را بدانم؟ و اینکه آیا این مشکل باعث میشود که ضربان قلب بنده بصورت ریتمی و منظم عمل نکند؟ باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محدثه بهشتی
۲۲:۲۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
سلام.ضمن تشکر پیشاپیش از پاسخگویی شما.دختری بیست ساله هستم.از سه هفته قبل بدون علت و سابقه قبلی درد در ناحیه قفسه سینه دست چپ کدف و دنده های پشت داشتم که تا الان هم ادامه دارد.اوایل فقط درد داشتم بعد از چند روز احساس خفگی و تنگی نفس هم به حالتهایم اضافه شد.بارها به اورژانس مراجعه کردم و نوار قلب دادم نرمال بود.اکو هم دادم بازهم نرمال بود.تا اینکه دیروز به علت درد شدید مجددا به پزشک مراجعه کردم اما اینبار ضربان قلبم از 68تا 120نوسان داشت.گفتن تاکی کاردیک هست.قرص الپرازولام بهم دادن.این دردها خستم کردن واقعا نمیدونم چرا هیچکس نمیفهمه من چمه?با مصرف الپرازولام احساس خفگی در من کمتر شد اما دردها را دارم هنوز.ادم استرسی هستم.در دو ماه گذشته بحرانهای روحی زیادی داشتم.دانشجوی علوم ازمایشگاهی هستم این دردها منو از درس انداخته.ممنون میشم کمکم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
شمیم
۱۱:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
آیا خوردن فلوکسیتین هر روز برای افتادگی دریچه میترال خطرناک نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۱۱:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
آیا افتادگی دریچه میترال یا پرولاپس قلب بیماری خطرناکیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
مردی 53 ساله هستم و 20 سال است دیابت دارم برای 1یشگیری از بیماری قلبی مصرف چه دارو یا مواد غذایی مناسب است؟
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۱:۴۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
ایا احساس درد در پاها می تواند به قلب نیز مربوط باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۱۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
اینکه میگن پا قلب دوم آ‌دمهاست راست می‌گن؟می‌خوام بدونم ارتباط قلب با پا چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام آقای مجرد و 31 ساله ای هستم که چندی قبل به دلیل گرفتگی یکی از رگها به تشخیص پزشکم از استنت دارویی استفاده می کنم لطفا در مورد آینده و باید ها و نبایدها در زندگی آینده ام توضیحاتی بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام در فصل پاییز و زمستان وقتی راه می روم یا از سربالایی بالا می روم قلب درد می گیرد و طاقت نمی اورم علت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۱:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام من گهگاهی در تاریکی با محیط سر بسته خفته می شوم به نظرتون قلبم مشکل داره؟
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۱:۴۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام من دختری 19 ساله هستم که تا به حال سابقه بیماری نداشتم و اعضای خانواده ام هم بیماری قلبی نداشتند اما من گاهی اوقات حس می کنم ضربان قلبم برای 2 ثانیه زیاد می شود و دوباره به حالت خود بر می گردد و حدودا 2 ساله که اینجوری می شم و گاهی اوقات اتفاق می افتد و زیاد نیست و همینطور گاهی احساسی می کنم قلبم تیر میکشه که این هم خیلی کم اتفاق می افتد حالا می خواستم بدونم مشکل خاصی دارم یا از استرس کنکور یا دانشگاه؟
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۱:۴۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام، چند سال است که چربی تری گلیسرید من خیلی بالا است و رعایتی از جمله ورزش و مصرف قرص را هم دارم ولی زیاد تاثیر ندارد در ضمن مدتی است که هر از گاهی شرایط بدی برایم پیش میاید مثل تنگی شدید نفس تا قطع آن، در همین شرایط بیحال میافتم که احساس مرگ برایم پیش می آید، دکتر رفتم عنوان کردند که ناراحتی اعصاب است آیا این شرایط به نظر شما عوامل سکته است یا خیر؟
Iran (Islamic Republic of)
محمودشیرمحمدی
۱۰:۴۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
باسلام
پسری 19ساله دارم که دچارفشارخون بالا شده وغلظت خون هم دارد وهرسه ماه خون می دهد وآزمایشات مربوط به ادراروخون وسونوگرافی داپلرشریان کلیه هارا هم انجام داده وحتی ام آرآی هم انجام داد وهیچ مشکلی دراین زمینه هانداشت .درچندسال قبل داروی افزایش قد(نچرال ولت )مصرف کرده آیا می تواند علت این عارضه باشد ؟.چه آزمایش دیگری باید انجام دهد؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۲:۴۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
دختر هستم 30 ساله .به تازگی متوجه شدم دچار پرولاپس هستم
البته هیچ دارویی مصزف نمی کنم از سوی دیگر بیماری پزوریازیس دارم
در هر جلسه دندانپزشکی .دکتر از من می خواهد 4 تا اموکسی سیلین بخورم و با توجه به حجم داروهای مصرفی در هرروز این کار باعث ضعف من و در نتیجه افت فشار خونم می گردد .به نظر شما ایا این کار ضروری است . داروی جایگزین این انتی بیوتیک هست
از سوی دیگر تا حدی ناراحتی معده دارم و بیشتر اذیت می شوم
آخرین اخبار