مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه اصفهان:

مسائل دانشگاه اصفهان را پیگیری می‌کنیم/ استاد خاطی باید پاسخگو باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان گفت: اعمال منافی عفت در دانشگاه را پیگیری می‌کنیم و ما نیز اعتراض خود را به مسئولان دانشگاه رسانده‌ایم.

"حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی تقوی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره برخی اعمال منافی عفت صورت گرفته در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: یکی از اساتید دانشگاه اصفهان در حاشیه مراسمی ادبی‌ای که پنجم آبان به صورت قانونی در دانشگاه اصفهان برگزار شد،‌ با دو دانشجوی دختر دست می‌دهد که ما اینگونه حرکات را محکوم کرده و اعتراض خود را به مراجع ذی‌صلاح دانشگاه ابلاغ کرده‌ایم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان تاکید کرد: استاد هر کس که بوده است، حریم اخلاقی دانشگاه را هتک کرده است و باید نسبت به این رفتار پاسخگو باشد، اما درون دانشگاه کسی مقصر نیست.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند دانشجویان از محارم استاد بودند که هنوز چیزی ثابت نشده است هر چند استاد با محارم نیز اجازه چنین برخوردی را در ملا عام نداشته است.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع پیگیری می‌شود و ما نیز اعتراض خود را به مسئولان دانشگاه رسانده‌ایم و خود دانشگاه هم حتما طی روزهای آینده بیانیه‌ای را در محکومیت این اقدام صادر خواهد کرد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: تقوی ، نهاد ، رهبری ، منافی ، عفت ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار