تیم ملی فوتسال ایران پیش از شروع مسابقات گرندپریکس دیدار دوستانه ای در برزیل برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در مسابقات جام جهانی کوچک در برزیل بسر می برد، پیش از شروع مسابقات بازی دوستانه ای برگزار کرد که بر همین اساس در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم Sai Caetani از لیگ سائوپائولو رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲-۱ به برتری دست یابد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی با ترکیب علیرضا صمیمی ، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی ، میثم خیام و محمد شجری به میدان رفت و در نیمه دوم سپهر محمدی جایگزین صمیمی شد. همچنین در ترکیب دوم هم حمید احمدی ، محمدرضا سنگ سفیدی ، احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید به میدان رفتند. گل های تیم ملی فوتسال ایران در این دیدار را مهدی جاوید و علیرضا وفایی به ثمر رساندند.

لازم بذکر است بازی دوستانه بعدی ملی پوشان فوتسال مقابل ویتنام خواهد بود.

**اعلام زمان تمرین تیم ملی فوتسال ایران در برزیل

برنامه تمرینی تیم های حاضر در رقابتهای گرندپریکس 2014 با میزبانی برزیل از سوی کمیته سازماندهی محلی این رقابتها اعلام شد.

براساس زمانبندی کمیته سازماندهی محلی رقابتهای گرندپریکس 2014 برزیل، تیم ملی فوتسال ایران 20 آبان از ساعت 8:15 لغایت 9:45 و 21 آبان از ساعت 11:45 لغایت 13:15 (به وقت محلی) تمرینات خود را در برزیل پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است این دوره از رقابتها از 21 لغایت 25 آبان با حضور تیم های ایران، برزیل، گواتمالا، کاستاریکا، ویتنام و کلمبیا در منطقه Sao Bernardo برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران ایران در اولین دیدار خود ساعت 16:00 (به وقت برزیل) به مصاف گواتمالا و در دومین دیدار خود در ساعت 19:45 به مصاف کاستاریکا خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار