شوراي عالي اداري در جلسه بعدازظهر امروز خود و در اجراي دستور رئيس‌جمهور موضوع احياء و تشكيل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور با سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استاني از طريق ادغام دو معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور را تصويب كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛معاون رئيس‌جمهور گفت:شوراي عالي اداري در جلسه بعدازظهر امروز خود و در اجراي دستور رئيس‌جمهور موضوع احياء و تشكيل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور با سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استاني از طريق ادغام دو معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي و توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور را تصويب كرد.
 
همچنين مقرر شد ميزان اختيارات، صلاحيت‌ها و چگونگي ارتباط و تعامل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها و استانداري‌ها در جلسه مشتركي كه بين رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و وزير كشور برگزار مي‌شود، تعيين گردد.
 
گفتني است كه توضيحات تكميلي در اين مورد، امشب توسط دكتر محمدباقر نوبخت، معاون رئيس‌جمهور در برنامه گفت‌وگوي ويژه‌ي خبري ساعت ۲۲ و ۳۰ دقيقه شبكه دو ارائه خواهد شد.
 
به عقيده كارشناسان، احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور علاوه ‌براينكه موجب تسريع تحقق اهداف چشم‌انداز خواهد شد، تحول مثبتي در نظام برنامه‌ريزي، بودجه‌ريزي و ساختار اداري و در نتيجه توسعه همه‌جانبه كشور ايجاد خواهد كرد.
 
احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور به‌عنوان يكي از وعده‌هاي اصلي دولت تدبير و اميد محسوب مي‌شد كه دكتر حسن روحاني در شعارهاي انتخاباتي خود، وعده تحقق آن را داده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار