نماینده مردم ارومیه از پاسخ وزیر اقتصاد پیرامون مباحث اقتصادی و بورس قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه( 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از "علی طیب‌نیا" وزیر اقتصاد و دارایی، "نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه طراح سوال از وزیر ، از پاسخ طیب‌نیا قانع شد.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به شرط اینکه وزیر قول دهد بر بورس نظارت کرده و مشکلات موجود را اصلاح کند از پاسخ وی قانع خواهم شد گفت: ما می‌خواهیم بازار سرمایه اصلاح شود و این امر خواست ملت و رهبری است.

ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جریان طرح سوال از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، بعد از قانع شدن نادر قاضی‌پور به‌عنوان نماینده سوال‌کننده از توضیحات وزیر، گفت: بحث بازار سرمایه دغدغه مشترک دولت،‌ مجلس و ملت ایران است و هر قدر حجم این بازار گسترده‌تر و رشد آن معنادارتر باشد، نشان از سلامت اقتصاد و هدایت منابع مالی به سمت تولید و حذف بازارهای حاشیه‌ای است هم چنین نقش آن درتولید ناخالص داخلی نقش معناداری است.
 
وی گفت: رشد معنادار بازار بورس، در نهایت اصلاح بازار تولید و مصرف را نشان می‌دهد، لذا از وزیر امور اقتصادی و دارایی انتظار می‌رود در این مورد با دغدغه جدی‌تر مسئله را پیگیری و در یک جلسه غیرعلنی هم شفاف‌تر گزارشی به نماینده سوال‌کننده و سایر نمایندگان ارائه کند.
 
نایب‌رئیس مجلس تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم جلساتی مشترک با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و مسئولان بازار سرمایه و بورس داشته باشیم، تا این دغدغه مشترک دولت، مجلس و ملت ایران به صورت جدی‌تر پیگیری شود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار