مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: از 30 مقاله رسیده به همایش خشونت علیه زنان کردستان شش مقاله به عنوان برتر انتخاب و پنج مقاله نیز در همایش ارایه خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، لیلا آژیر با اشاره به اینکه این همایش روز چهارشنبه 21 آبان برگزار می شود، گفت: 30 مقاله به دبیرخانه همایش خشونت و خانواده با محوریت خشونت علیه زن ارسال شده است که شش مقاله به عنوان برتر انتخاب و پنج مقاله نیز در همایش ارایه خواهد شد.

وی افزود: در این همایش سه پنل در حوزه های جامعه شناسی با سخنرانی دکتر سحابی، روانشناسی با سخنرانی دکتر امانی و حقوقی با سخنرانی هادی وحید برگزار می شود.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از همکاری دانشگاه های کردستان و آزاد اسلامی، بهزیستی، سازمان های مردم نهاد، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و دیگر دستگاه های استان قدردانی کرد.
آژیر گفت: همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاهی از محصولات فرهنگی مرتبط با محور هماش نیز در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می شود.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان همچنین توزیع بروشور، ارسال پیام کوتاه، پخش فیلم و سخنرانی را از جمله برنامه های این همایش یک روزه دانست.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: خشونت ، زن ، مقاله ، سنندج ، شیراز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.