با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه تحول اداری و اجرای مقدمات دولت الکترونیک با حضور مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست و دکتر خدابخش استاندار اردبیل امضاء شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مرکز  روایط عمومی و اطلاع رسانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست تفاهم نامه تحول اداری و اجرای مقدمات دولت الکترونیک را بسیار پر اهمیت خواند و اظهار امیدواری کرد: در آینده بتوانیم با اجرای آن در کل کشور، شاهد موفقیت های چشمگیری باشیم .
 
در این مراسم حسین مهری مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با تاکید برسیستم اطلاعات جغرافیایی(GNaf )و تاثیر آن براجرایی شدن دولت الکترونیک در استان اردبیل، گفت: به دنبال آن هستیم که GNAFرادراستان اجرایی کنیم .
 
وی  با بیان اینکه باید به دنبال آن  باشیم که دفاترپیشخوان در استان اردبیل سودده باشند افزود: در تفاهم نامه با استانداری اردبیل به این موضوع توجه کرده ایم .
 
مدیرعامل شرکت پست اظهارکرد: با اجرای این تفاهم نامه به دنبال به هنگام سازی اطلاعات در استان هستیم  و امیدواریم بخش توزیع  در استان ساماندهی شود.
 
گفتنی است پیش از این، مدیرعامل شرکت پست با 8 استانداری دیگر تفاهم نامه همکاری امضاکرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تفاهم ، اداری ، تحول ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار