مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از حمایت این اداره کل از تولید کنندگان طرح آموزشی بازار محور از طریق برپایی نمایشگاه و ایجاد بازارچه‌های فروش محصولات خبر داد.

 به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمید رضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در نخستین همایش معرفی طرح ملی آموزش، توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی در حوزه هنر در منزل که امروز درمحل آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، گفت: آموزش‌های مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ویژه در الگوی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش براساس تقاضا محوری برنامه ریزی شده است و ما در این اداره کل آمادگی داریم تا با برپایی نمایشگاه و ایجاد بازارچه‌های فروش از جمله شبکه‌های جمعه بازار در راستای حمایت از تولید کنندگان در این عرصه گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از راه‌های موفقیت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است،‌تصریح کرد: با حمایت‌های ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به سمت واگذاری مدیریت کارگاه‌ها و توسعه بخش خصوصی در قالب آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور حرکت کرده ایم که در این راستا استان تهران به عنوان پایلوت عمل کرده است.

خانپور با اشاره به اینکه درحال حاضر 81درصد آموزش‌های مهارتی از طریق بخش خصوصی و در حرف مختلف ارائه می‌شود، افزود: با مشارکت کارآفرینان مهارت آموزان و خیران در این حوزه قادر خواهیم بود بحث آموزش‌های مهارتی را با نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای وبخش خصوصی را در جامعه گسترش دهیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حمایت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درراستای توسعه مشاغل خانگی،خوداشتغالی و اشتغال پایدار در جامعه اقدامات اساسی را پایه گذاری کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، بازارچه ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار