مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ورود سامانه بارشي از اواسط وقت فردا به شمال غرب و غرب كشور/ تهران، دوشنبه بارانی می شود ، "دنا" کی به مشتریان تحویل داده خواهد شد؟! ، بزرگترین طرح تولید طلای کشور در زرشوران افتتاح شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ورود سامانه بارشي از اواسط وقت فردا به شمال غرب و غرب كشور/ تهران، دوشنبه بارانی می شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/24/2741907_980.jpg

 گودرزی گفت: طي 24 ساعت آينده درغالب مناطق كشور جو آرام و پايدار بوده و آسمان شهرهاي صنعتي و پرجمعيت غبارآلود پيش بيني مي شود و در سواحل درياي خزر نيز دماي هوا افزايش مي يابد.

قیمت صادراتی برق باید اصلاح شود/ 17 سنت بابت هر کیلووات رقم مناسبی است
دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران، عراق و سوریه گفت: قیمت صادرات برق کشور باید اصلاح شود و مقداری افزایش پیدا کند.

"دنا" کی به مشتریان تحویل داده خواهد شد؟!

با وجود وعده‌هایی که هر کدام به نوعی سعی در خروج مشتریان از بلاتکلیفی دارند اما آنچه که تاکنون رخ داده سردرگمی خریداران دنا و عدم دستیابی به خودرو مذکور بوده است.

پیشنهاد راه اندازی بورس جواهرات در اتحادیه الکترونیکی بین بورسی
 رییس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اعلام اینکه در نشست هایی که با فعالان اقتصادی ارمنستان صحبت های مبنی بر راه اندازی بورس جواهرات صورت گرفته است، پیشنهاد داد : بورس جواهرات در بورس های کالایی کشورهای عضو اتحادیه الکترونیکی راه اندازی شود و از طریق سیتم الکترونیک این کشورها معاملات آن صورت گیرد.

گروه شرکت "بهمن دیزین" در صدر معاملات فرابورس قرار گرفت
 امروز شنبه 24 آبان در پایان معاملات فرابورس تعداد 576 هزار و 856 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد و 526 میلیون و 395 هزار ریال در 30 هزار و 512 نوبت معاملاتی دادوستد شد.

درج نماد معاملاتی دو شرکت در تالار شیشه‌ای
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یکصد و هفتاد و یکمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس و بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان چهل و هفتمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شدند.

ایرلاین‌های ایرانی و خارجی ٩٠٠ میلیون لیتر سوخت دریافت کردند

 مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی (ایرلاین‌ها) در هفت ماه امسال ٩٠٠ میلیون لیتر سوخت دریافت کردند.

سکه امامی 914 هزار تومان/ دلار 3252 تومان/ طلای 18 عیار 93 هزار تومان

امروز بازار طلای تهران با بهره‌گیری از افزایش طلای جهانی به تقویت فلزات طلایی پرداخت و این در حالی است که دلار داخل تغییر اندک کاهشی را تجربه کرد.

بزرگترین طرح تولید طلای کشور در زرشوران افتتاح شد
 فعالیت رسمی کارخانه طلای زرشوران با حضور معاون اول رییس جمهور ، وزیر صنعت، معدن وتجارت ومقامات استانی در استان آذربایجان غربی آغاز شد.

سالانه 20 میلیارد دلار قاچاق در کشور/ ایران‌کد و طرح شنبم در قانون برنامه ششم بررسی می‌شود
 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: انسداد مرزها روش کارآمدی برای جلوگیری از قاچاق نیست عامل اصلی کاهش قاچاق در کشور اجرایی کردن ایران‌کد و طرح شنبم است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار