فرمانده انتظامی تهران بزرگ ازانهدام و دستگیری اعضای 6 باند کیف قاپ، زورگیر، اوباشگر و جاعل خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین ساجدی‌نیا" از اجرای عملیات گسترده پلیس پایتخت خبر داد و گفت: طی این عملیات 53 نفر در قالب 6 باند کیف‌قاپ، زورگیر، جاعل و اوباشگر در سطح محلات تهران و شهرستان های اطراف تهران دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: از ساعت 4 بامداد تاکنون پلیس آگاهی و انتظامی تهران بزرگ طی عملیاتی گسترده موفق به دستگیری 53 نفر شدند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تصریح کرد: این افراد در قالب 6 باند در سطح محلات به کیف‌قاپی، زورگیری، جعل و اوباشگری می‌پرداختند.
 
این مقام ارشد انتظامی افزود: چندین مالخر در بین دستگیر شدگان نیز وجود دارند که پیش از این نیز سابقه دستگیری داشتند، اما متاسفانه زندان نتوانست آنها را متوقف سازد.
 
ساجدی‌نیا اظهار داشت: امیدواریم قوه قضائیه با توجه به میزان سرقت و جرم مجرمان، حداکثر برخورد را با این افراد داشته باشد.
 
وی ادامه داد: در بین این دستگیرشدگان چند نفر نیز هستند که ضمن اعمال مجرمانه، متجاوز به عنف نیز هستند که از طریق مطبوعات تصاویر آنها منتشر می شود تا اگر فردی شاکی است به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت کند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شهروندانی که مورد سرقت قرار گرفته‌‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه آگاهی مرکز به شناسایی اموال یا سارقین خود بپردازند.
 
سردار ساجدی‌نیا در مورد بازگشت اموال مسروقه به مال‌باختگان اظهار داشت: به دنبال سازوکاری هستیم تا در پلیس آگاهی بتوانیم محلی را برای نمایش اموال کشف شده به مالباختگان اختصاص دهیم.
 
رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص محدوده سنی دستگیرشدگان نیز گفت: دستگیرشدگان در محدود سنی زیر 20 سال تا نزدیک 60 سال هستند که از محلاتی در نقاط مرکزی و غرب تهران و برخی شهرهای اقماری اطراف تهران جمع آوری و دستگیر شده‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار