رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری ISC گفت: جهت دریافت معتبرترین آمار دقیق علمی تعداد مقالات به سایت‌های ISI و ISC مراجعه کنید.

جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه‌ای علم و فناوری ISC در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: پایگاه علوم اسلامی علوم و فناوری ISC به حکم وظیفه میزان و تعداد مقالات را رصد می‌کند چنانچه آمار این مرکز در خصوص تعداد مقالات از اعتبار لازم برخوردار است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص سایت sima go و اعتبار این سایت مبنی بر کاهش آمار تعداد مقالات پژوهشگران ایرانی اظهار داشت: کاهش آمار تعداد مقالات در دو سال 2012 و 2013 صحت ندارد و تنها دلیل این امر تأخیر در ثبت و نمایه سازی مقالات است و اگر سایتی همچون sima go آماری مبنی بر کاهش تعداد مقالات پژوهشگران ایرانی ارائه می‌دهد به دلایل تحریم است و اطلاعات این سایت قابل اعتماد نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه علاقمندان جهت دریافت اطلاعات درست در خصوص آمار تعداد مقالات به چه سایت‌هایی می‌توانند مراجعه کنند، اظهار داشت: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات درست در خصوص آمار تعداد مقالات می‌توانند به سایت‌هایی چون ISI و ISC مراجعه کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار