"بهاره رهنما" از تجربه لذت بخش خود در «نمایش اسپانیایی» می‌گوید و این‌که بعد از هر شب اجرا، انرژی مضاعفی به او منتقل می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ "بهاره رهنما" بازیگر «نمایش اسپانیایی» با اشاره به اینکه پر کار بودن یک بازیگر نیازمند برنامه ریزی است، گفت: خوشبختانه پر کار بودن من به سطح بازیگریم لطمه نزده و حتی موجب شده تا سطح کیفی بازی‌هایم را ارتقاء دهم. معتقدم یک بازیگر برای موفق عمل کردن باید زمان را مدیریت کند و برنامه ریزی مشخصی برای خود داشته باشد.
 
او درباره موفقیت خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: این را مدیون نقش‌هایم در تئاتر هستم، زیرا هنر نمایش آن‌ر بازیگر را غنی می‌کند که بازی در هر اثری را نمی‌پذیرد.
 
رهنما متن «نمایش اسپانیایی» را بسیار قوی ارزیابی کرد و افزود: این متن را بسیار دوست دارم و حدود دوسال منتظر بودم که زمان اجرای نمایش فرا برسد تا این‌که خودم با شیوا اردویی تماس گرفتم تا از زمان دقیق نمایش مطلع شوم.
 
این کارگردان تئاتر که در این نمایش با شقایق دهقان هم‌بازی است،‌ گفت: من و شقایق با هم رابطه خیلی دوستانه‌ و گرمی داریم. با وجود موفقیت‌های او، باز هم معتقدم از آن دسته از هنرمندانی است که کم‌تر از توانش دیده شده است.
 
* "بهاره رهنما" در نمایش اسپانیایی
 
بهاره رهنما در «نمایش اسپانیایی»، ایفاگر نقش یک بازیگر موفق تئاتر است
 
این بازیگر درباره چگونگی حضور شقایق دهقان در «نمایش اسپانیایی» توضیح داد: برای نقش اورلیا چند بازیگر را به کارگردان نمایش معرفی کردم، اما شیوا اردویی، شقایق دهقان را انتخاب کرد.
 
بهاره رهنما بازی در «نمایش اسپانیایی» را تجربه‌ای لذت‌بخش دانست و بیان کرد: اولین باری است که این‌قدر از بازی در یک نمایش لذت می‌برم؛ تمامی نقش‌هایم در تئاتر درام‌های سنگین و پر تنش بوده‌اند، اگرچه این آثار هم نقش‌های لذت بخشی هستند، اما غم و اندوه به عنوان یک موضوع مازوخیستی در انسان وجود دارد و ناخودآگاه ما به این موضوعات گرایش پیدا می‌کنیم. در این نمایش سر زندگی بی‌نظیری وجود دارد که بعد از هر شب اجرا، انرژی مضاعفی به من منتقل می‌شود و حال من را خوب می‌کند.
 
«نمایش اسپانیایی» نوشته یاسمینا رضا و کار شیوا اردویی، هر شب ساعت 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.