سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پیروزی مقابل کره‌جنوبی گفت: من نیز دوست دارم در جام ملت‌های 2015 آسیا با کره روبه‌رو شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی اظهار داشت: فکر می کنم بازی امروز بسیار خوب بود . دو تیم بازی خوبی انجام دادند. نتیجه چندان مهم نبود. کره فرصت داد پاس‌کاری کنیم.در دیدار امروز فرصت به جوانان داده شد و در کل بازی خوبی بود. فکر می کنم تاحدی نظر برخی منتقدان جلب شد.
 
 
وی در ادامه افزود: شگفت زده هستم مربی کره در مورد اتفاقات واقعی امروز دچار شبهه است. گل امروز کاملا درست بود. باید بگویم پنالتی که برای ما گرفته نشد. این توجیهات  دردی را برای کره دوا نمی کند. باخت تیم وی تقصیر  داور نیست. بازیکنان کره و همین طور بازیکنان خودم را مورد ارزیابی قرار دهم چون نتیجه امروز می توانست به نفع هر دو تیم باشد. بازی خوبی پشت سر گذاشتیم و خوب است که بازی خوبی دیدیم.
 
کی روش در مورد مهاجمان کره ای گفت: ایجاد فرصت در بازی و به گل رسیدن جزیی از روند بازی است. در طول بازی شاهد بودیم برخی بازیکنان کره فرصت های خوبی ایجاد کردند و بازیکنان فوق العاده ای دارند.

وی ادامه داد: از حق نگذریم  بازی امروز  بسیار احساسی برگزار   شد. کره چند فرصت خوب داشت که می توانست به گل برسد.البته فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی ساختند.ما هم فرصت خوب ساختیم ولی  بردیم . شاید مساوی هم به دست می آمد و کره هم می توانست به گل برسد. اگر سرمربی کره این خواسته را دارد که در جام ملت ها روبه‌ روی ایران قرار گیرد قطعا ما هم این خواسته را داریم. چون دوست داریم مقابل تیم های خوب قرار گیریم . من افتخار می کنم به بازیکنانی که در تیم ملی در اختیار دارم. خواهش می کنم این پیغام را به هواداران کره و فدراسیون برسانید که ما از صمیم قلب خوشحالیم که به ایران آمده اید
 
وی افزود: بازی تیم هایی مثل ایران و کره جنوبی خود نشان می‌دهد که چرا این تیم ها بهترین های آسیا هستند. همیشه از بازی با تیم هایی مثل کره و ژاپن که از برترین های آسیا هستند چیزهایی یاد می‌گیریم.چون کره منابع مالی خوبی در اختیار دارد و شما دچار تحریم نیستید و استادیوم های خوبی دارید و تجربه جام جهانی ۲۰۰۲ را در اختیار دارید و بازیکنان حاضر در انگلیس و آلمان و اروپا هستند
 

کی‌روش تاکید کرد: باید از بازی امروز نهایت استفاده را می بردم. بازیکنان جوانی در اختیار داریم. رضا قوجان نژاد، اشکان دژاگه و ...بازیکنانی داریم که سال ها ملی پوش بوده اند. بازیکنان جوانی داریم مثل جهانبخش و آزمون که در تیم های جوانان هم بوده اند و از عملکرد همه آنها خوشحالم.
برچسب ها: جام ، ملتهای ، آسیا ، کره ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار