سرپرست باشگاه پدیده گفت: لیست فروش حقی است که هر باشگاهی از آن برخوردار است و بر اساس آن می‌تواند بازیکنانی‌ را به تیم‌های دیگر واگذار کند.

هاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه پدیده مانند سایر باشگاه‌ها تعدادی از بازیکنان را در لیست فروش خواهد داشت که در زمان قانونی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد و از این طریق بازیکنان جدیدی را جذب کرده و سطح کیفیت تیم را بالا خواهیم برد.
 
 سرپرست باشگاه پدیده افزود: در مقابل بازیکنا‌نی را برای جذب مد نظر داریم که در زمان معینی اسامی آنها از سوی سرمربی تیم‌مان اعلام خواهد شد و در حال حاضر به طور رسمی نمی‌توانیم با آنها وارد مذاکره شویم.
 
حسینی درباره پیوستن آند‌و به تیم پدیده اظهار داشت: آندو‌ باز‌یکن بسیار خوبی است و فوتبال دوستان مشهدی از طرفداران همیشگی او هستند و اگر روزی وی از جمع آبی‌پوشان جدا شود باشگاه پدیده به صورت جدی تلاش خواهد کرد تا با وی به توافق رسیده و او را جذب کند اما تمام این حرف‌ها منوط بر این است که تیموریان از استقلال جدا شود.
 
سرپرست پدیده درباره اردو در نظر گرفته شده برای این تیم افزود: سرمر‌بی باشگاه برنامه‌ای برای برگزاری یک اردو ارائه داده است که در صورت توافق هیات مدیره یا در بندر عباس و یا در امار‌ات برگزار خواهد شد ولی هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است و مشغول رایزنی هستیم و در طی چند روز آینده نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
 
وی درباره تیم پدیده خاطرنشان کرد: شرایط تیم پدیده بسیار خوب و قابل قبول است و تمرینات لازم را برای برگزاری یک بازی تماشاگر پسند در مقابل ذوب آهن انجام می‌دهیم و امیدوارم با کسب امتیاز از این دیدار بتوانیم عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیست ، مازاد ، همیشگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار