کلاه خاص و عینک بی‌آلایشش چهره مهربانی از او ساخته و هرچند به نظر نمی‌رسد که تحصیلات چندانی داشته باشد، شم سیاسی قابل توجهی دارد و نسبت به فضای سیاسی دانشگاه‌ بی‌تفاوت نیست!

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  "محمد عابدی" مسئول امور دانشجویی در خوابگاه دانشگاه تهران سالمندی است که در اکثر همایش‌های سیاسی که در دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، به چشم می‌خورد و همیشه نظراتش را با صدای بلند و بدون نگاه حزبی و سیاسی برای حاضران بیان می‌کند و با صراحت سوال‌های خود را از سخنران جلسه می‌پرسد همین امر او را به مرد آشنای همایش‌های دانشجویی تبدیل کرده است.

سخنانش چنان ساده و بی‌آلایش بیان می‌شوند که لبخند بر چهره حاضران می‌نشاند و همین خلق نیکو باعث می‌شود کسی مانع سخن گفتن وی نشود.

کلاه خاص و عینک بی‌آلایشش چهره مهربانی از او ساخته و هرچند به نظر نمی‌رسد که تحصیلات چندانی داشته باشد، شم سیاسی قابل توجهی دارد و نسبت به فضای سیاسی دانشگاه‌ بی‌تفاوت نیست!

بنابراین این سوال برای خبرنگار ما پیش آمد که این مرد آشنای همایش‌های دانشگاه‌های تهران کیست؟ و سخنان او با مسئولین چه تاثیری در افکار دانشجویان خواهد داشت؟

در یکی از این همایش‌ها به سراغش می‌روم و با او صحبت می‌کنم تا برایم روشن شود که چرا خود را موظف به شرکت در همایش‌ها می‌داند و در همایش‌های دانشجویی به دنبال چه می‌گردد؟

به او نزدیک می‌شوم و سلام می‌کنم و سوالم را می‌پرسم، می‌گوید: "وظیفه خود می‌دانم که در جمع‌های دانشجویی شرکت کنم. به همین منظور همیشه اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌ها را رصد می‌کنم تا از هیچ نشستی جا نمانم! حتی اخبار مربوط به اینگونه جلسات را از دوستان و مسئولان دانشگاه پیگیری می‌کنم و آنها نیز به من اطلاع‌رسانی می‌کنند."

می‌گوید: "در سخنرانی‌ها نظراتم را با صدای بلند عنوان می‌کنم به طوری که سخنران‌ها را ترغیب می‌کنم تا در آخر جلسه به طور مفصل با من گفتگو کنند تا حق مطلب به خوبی ادا شود. معتقد است هرکدام از مسئولان نظراتش را بپذیرند مشکلات کشور و منطقه به خوبی حل خواهد شد."

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، تهران ، اطلاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار