انقلاب روباتیک بیشتر در مورد جایگزین کردن روبات ها به جای انسان عمل کرده است تا پیدا کردن راههایی که از طریق آنها بتوان روباتها را در کنار انسانها به کار گرفت.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ «سیستم بازنگری دوباره جایگزینی روباتها» این امکان را به روباتهای کارگر در کارخانه ها میدهد که بدون اینکه در یک مکان ثابت به زمین نصب شوند، بتوانند به عنوان همکار انسانها در کارخانه ها بوده و مانند آنها عمل کنند.

روباتها نظم در محیط کاری را دوست دارند؛ و زمانی که محیط کاری دارای رویدادهای قابل پیش بینی است. راندمان کاری آنها بالاتر هم میرود و حتی نقطه قوت آنها نسبت به انسانها این است که میتوانند کارهای محوله را با استاندارد بالاتری انجام دهند.


به گفته طراحان هدف از ساخت این سیستم جایگزینی روبات این بوده است که کار روباتها را انعطاف پذیرتر کنیم و روبات بتواند دارای قابلیت جابجایی بیشتری در محیط کاری و کارهای مکانیکی باشد.


سیستم تعین موقعیت روبات بخش از بازنگری و ارتقاء نرم افزارهاست که باعث میشود این روباتها نسبت به نمونه های قبلی از قیمت به صرفه تری برخوردار بوده و همچنین قادر به یادگیری انجام وظایف جدید بدون نیاز به برنامه نویسی و کنترل از راه دور است.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار