به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال بين تيم هاي استقلال - پيروزي که در روز یکشنبه مورخه02/09/1393 در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خدمت رسانی ویژه ای برای تماشاگران در نظر دارد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال بين تيم هاي استقلال - پيروزي که در روز یکشنبه مورخه1393/09/02 در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال تماشاگران محترم با اختصاص 600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس اقدام به جابجایی تماشاگران  عزیز از مبدأ  ورزشگاه  مذکور به مقاصد مختلف تهران خواهد نمود.
 
محل استقرار اتوبوس های شرکت واحد به شرح زیر می باشد: 

1-  اتوبوس هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر می باشند مسیر بزرگراه حکیم- سیدخندان- بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.

2-    اتوبوس هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می شوند مسافران عازم به جاده مخصوص - ميدان فتح - و سه راه آذري را جابجا خواهند نمود.

3-    اتوبوس های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان های ميدان آزادي - ميدان انقلاب - ميدان خراسان و پايانه خاوران را دارند سرویس دهی خواهند نمود.

 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمت گزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر یاری فرمایند.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار