عضو حزب مردم سالاری گفت: هر فردی که اصلاح طلبی را تفکری در زاویه با اندیشه‌های امام خمینی(ره) معرفی کند، اصلا اصلاح طلب نیست.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به سخنان اخیر عیسی سحرخیز اظهار داشت: یکی از اصول اصلی و چارچوب خط فکری اصلاح طلبان دنباله روی از تفکرات امام خمینی(ره) است.

 عضو حزب مردم سالاری اضافه کرد: در کل اصلاح طلبی اندیشه‌ای در چارچوب نظام است و هر گونه حرکتی که به نوعی منجر به نادیده گرفتن اصول و ارزش‌های نظام از جمله اندیشه‌ها و تفکرات امام خمینی(ره) شود با اصلاح طلبی در تضاد است.
 
نماینده اصلاح‌طلب در ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بیان نظر شخصی عده‌ای نمی‌تواند دیدگاه تشکیلات اصلاح طلبی باشد ادامه داد: اصلاح طلبان تابع اندیشه امام خمینی (ره) و دنباله روی این تفکر هستند و پایه‌های این حزب بر مبنای تفکرات امام خمینی (ره) بنیان نهاده شده است.
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان  خاطر نشان کرد: هر نوع صحبت و واکنشی که اصلاح طلبی را تفکری در زاویه با اندیشه‌های امام خمینی (ره) معرفی کند، تفکر اصلاح طلبی نیست و کسانی‌که اندیشه‌های امام خمینی(ره) را زیر سوال می‌برند اصلا اصلاح طلب نیستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: امام ، خمینی ، عیسی ، سحرخیز ، نظام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار