شرکت تجارت الکترونيک پارسيان (پککو) به عنوان اولين شرکت PSP کشور در راستاي الزامات شرکت نظارتي شاپرک و همچنين کسب رضايتمندي هر چه بيشتر مشتريان خود با رعايت اصول حرفه ای موفق به اخذ گواهينامه بين المللي سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) مبتني بر استاندارد ISO27001 : 2013 گرديد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومي شرکت تجارت الکترونيک پارسيان ، امروزه اطلاعات بعنوان يكي از با ارزشترين دارايي هاي هر سازمان محسوب مي شود و نحوه حفظ و نگهداري از آن شرط هاي لازم براي استمرار فعاليت هر بنگاه اقتصادي معتبر ميباشد . به همين دليل بگارگيري سيستمهاي مديريت امنيت اطلاعات براي شرکتهاي ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونيک امري ضروري بشمار مي رود و اين موضوع نيز همواره مورد تاکيد شرکت شاپرک بعنوان شرکت ناظر بر خدمات شرکتهاي psp مي باشد.

 استقرار سيستم مديريت امنيت اطلاعات با هدف شناسايي، مديريت و کاهش احتمال وقوع تهديدات و خطرات درحوزه فناوري اطلاعات انجام مي شود و از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين سيستم مي‌توان به امکان طراحي، پياده‌‌سازي پايش ، نحوه حفظ و نگهداري اطلاعات و بهبود مستمر سطح امنيت سرويس‌هاي فناوري اطلاعات در سازمان اشاره نمود.

براساس اين گزارش مميزان شرکت اتريشي CIS که يکي از معتبرترين شرکت هاي بين المللي در اعطاي گواهينامه استاندارد مي باشد در تاريخ هاي 26، 27 و 28 آبان ماه سال جاري شرکت پککو را مورد ارزيابي قرارداده و سرانجام اين شرکت موفق به کسب اين گواهينامه معتبر و بين المللي گرديد .
شرکت تجارت الکترونيک پارسيان(پککو) يکي از بزرگترين شرکتهاي پرداخت الکترونيکي در کشور مي‏باشد که با بيش از يک دهه تجربه در اين صنعت، نقشي انکار ناپذير در شکل گيري و ترويج استفاده از پول الکترونيکي درمبادلات مالي خرد در سطح کشور داشته است. شرکت پککو با بهره گيري از بيش از 2000 نفر نيروي متخصص در شرکت و نمايندگيهاي آن در سراسر کشور، گسترده‏ترين شبکه پرداخت الکترونيکي با بيش از 800.000 کارتخوان نصب شده در بالغ بر 724 شهر کشور را به خود اختصاص داده است.

اين شرکت نمايندگي دو کمپاني Bitel و Demco در حوزه تامين کارتخوانهاي فروشگاهي را در اختيار داشته و با راه‏اندازي دو سايت براي تامين رولهاي کاغذ مصرفي مورد نياز و نيز تعمير و مونتاژ اين تجهيزات، اقدام به ارائه خدمات پشتيباني مورد نياز به شبکه پرداخت کشور نموده است.

در حال حاضر شرکت پککو بعنوان يکي از شرکتهاي داراي مجوز و صاحب صلاحيت براي ارائه خدمات پرداخت، عهده دار راهبري شبکه پذيرندگي 12 بانک مي‏باشد و سهمي قابل توجه از تراکنشهاي الکترونيکي مبادله شده در شبکه پرداخت الکترونيکي کشور را در اختيار دارد.
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: تجارت ، پارسیان ، شرکت ، رضایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار