مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف (مرحله شهرستانی) در سالن کوثر گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ این دوره  از مسابقات قرآنی سازمان اوقاف (مرحله شهرستانی) با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم و دیگر مدیران این اداره در سالن کوثر گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین شوزب شیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به کرسی درس امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم اظهار کرد: این امامزاده واجب التعظیم نخستین کرسی درس را در قم بنیان نهاد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: ایشان نسبت به امور قرآنی اهتمام ویژه ای داشتند و همچنین دیگر امامزادگانی که در قم سکونت گزیدند همین رویه را در پیش گرفتند.
 
شیری با تاکید بر گسترش فعالیت های قرآنی با محوریت آستان مقدس امامزادگان خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه بهترین و والاترین جایگاهی هستند که می توانند محوریت فعالیت های قرآنی را تشکیل دهند.
 
در این مراسم مسعود زمانی یک از ذاکرین اهل بیت(ع) به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت و پس از آن هم دو نفر از برگزیدگان این مرحله از سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف در قم به اجرای برنامه پرداختند.
 
آقایان سلیمی و یزدان پناه، نفرات نخست در مقاطع سنی شکوفه ها و بزرگسالان، در این مراسم به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.
 
همچنین جوایزی به 85 نفر از نفرات اول تا سوم هر رشته و مقطع سنی اهدا شد.خاطرنشان می شود 250 نفر از برگزیدگان این مرحله به مسابقات استانی راه یافتند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.