فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری کیف قاپ حرفه ای با 17 فقره سرقت در زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان این مطلب گفت: کیف قاپ حرفه ای با 17 فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری 15 این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

خانی پور افزود: با وقوع چندین فقره کیف قاپی در شهرک های کارمندان و زیباشهر زنجان تلاش ماموران کلانتری 15 برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

وی ادامه داد : بررسی ها حکایت از آن داشت که سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و با توجه به شلوغی خیابان ها در ساعات پرتردد از غفلت مالباختگان استفاده و کیف آنها را کشیده و بلافاصله متواری می شود.

فرمانده انتظامی زنجان اضافه کرد :با سرنخ های به دست آمده پس از تحقیقات گسترده فنی و اقدامات اطلاعاتی پلیس سارق شناسایی و تحت مراقبت های نامحسوس قرار گرفت.

خانی پور گفت:ماموران پس از اطمینان از حضور سارق در مخفیگاهش در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و موتورسیکلت نامبرده را نیز متوقف و بررسی بیشتر به کلانتری متقل شد.

وی تصریح کرد : متهم پس از دستگیری و مواجه با ادله و مستندات پلیسی به 17 فقره سرقت از جمله کیف قاپی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، با بیان اینکه در این زمینه با همکاری متهم دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: دستگیری ، کیف قاپ ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.