قسمت اول فیلم اکشن " عطش مبارزه: "زاغ مقلد" در دومین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ قسمت اول فیلم اکشن " عطش مبارزه: زاغ مقلد " به کارگردانی فرانسیس لارنس و بازی جنیفر لارنس، لیام همسورث و دونالد ساترلند در دومین هفته نمایش در 4,151 سینما 56 میلیون و 972 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 225 میلیون و 680 هزار دلار رساند. و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.
 


انیمیشن " پنگوئن های ماداگاسکار" نیز در نخستین هفته نمایش در 3,650 سینما 20 میلیون  و 124 هزار دلار کسب کرد. این انیمیشن را اریک دارنل و سایمون جی اسمیت کارگردانی کرده اند و بندیکت کامبربچ، جان مالکوویچ و پیتر استورمر نیز از صداپیشگان هستند.



اما انیمیشن "قهرمان بزرگ 6" ساخته دان هال و کریس ویلیامز و صداپیشگی رایان پاتر،جیمز چانگ و تی.جی. میلر در چهارمین هفته نمایش در 3,365 سینما 18 میلیون و 816 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 167 میلیون و 219 هزار دلار رساند.



جایگاه چهارم این لیست به فیلم ماجراجویانه "درمیان ستارگان" به کارگردانی کریستوفر نولان و بازی متیومک کانهی، آن هاتاوی و مایکل کین اختصاص دارد که در چهارمین هفته نمایش در 3,066 سینما 15 میلیون و 743 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 147 میلیون و 35 هزار دلار رساند.
 


قسمت دوم فیلم کمدی " رئیس های وحشتناک" نیز در نخستین هفته نمایش در 3,375 سینما 22 میلیون و 771 هزار دلار بدست آورد. این فیلم را شان اندرس کارگردانی کرده و جیسون باترمن، جیمی فاکس و کریستوف والتز نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



انتهای پیام/
برچسب ها: جدول ، اکران ، نمایش ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار