سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان ارتقای کیفیت تولید را برای ثبات صادراتی ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در نشست رایزنان منتخب بازرگانی ، صنعتی و معدنی با فعالان اقتصادی استان با بیان این مطلب گفت : اگر رایزنان بتوانند پتانسیل های صادراتی و وارداتی ایران و نیز زمینه فعالیت صادراتی و وارداتی سایر کشورها را شناسایی نمایند ، تجار و بازرگانان می توانند با کمترین انحراف و بیشترین بهره وری فعالیت نمایند.

فغفوری افزود : اگر تجار توانمندی های کشورهای مختلف را جهت صادرات و نیازمندی های آنها را جهت واردات بدانند ، می توانند همواره موفق و پیشرو در بازارهای اقتصادی عمل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت تولیدات داخلی ادامه داد: در امر صادرات ثبات در کالای صادراتی در گرو کیفیت تولید است به طوریکه هر کالایی با توان و کیفیت بالا می تواند در بازار صادراتی ثبات بیشتری داشته و رقابت پذیری خود را حفظ کند.

این مقام مسئول رتبه صنعتی استان را پانزدهم و رتبه معدنی را دوازدهم دانست و عنوان کرد : بر اساس برنامه عملیاتی در پایان دوره دولت تدبیر و امید باید رتبه معدنی استان به رتبه هشتم و رتبه صنعتی به رتبه دهم ارتقا یابد.

فغفوری ادامه داد : اولویت کاری ما با توجه به محدودیت منابع بانکی در کشور و استان ، جذب سرمایه گذاری در حوزه تولید و تجارت در حوزه های داخلی و خارجی است.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به وجود پتانسیل های لازم در استان جهت سرمایه گذاری خارجی خاطر نشان کرد : رایزنان بازرگانی ، صنعتی و معدنی در سفر خود به استان زنجان از دو واحد با سرمایه گذاری خارجی بازدید کردند و با توانمندی های موجود جهت حضور سرمایه گذاران خارجی آشنا شدند.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.