تیم چلسی موفق شد در غیاب دیگو کاستا در دربی مقابل تاتنهام با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، هرچند چلسی دیگو کاستا ماشین گلزنی خود را در اختیار نداشت اما به لطف گلزنی‌های ادن آزارد، دیدیه دروگبا و لوئیس رمی به پیروزی 3 بر صفر مقابل تاتنهام دست یابد.

دیدیه دروگبا یکی از بهترین بازی‌های خود را در این دیدار مقابل تیم همشهری تاتنهام تجربه کرد.

ژوزه مورینو سرمربی چلسی هم عملکرد درخشان او را مورد تمجید قرار داده و گفت: دروگبا بازیکنی است که هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوران اوج این بازیکن به اتمام نرسیده و هنوز هم در میان ستاره‌های تیم چلسی قرار دارد.

مورینیو در ادامه افزود: دروگبا حالا در شرایطی قرار دارد که من انتظارش را داشته‌ام. نکته مهم این است که دروگبا را در اختیار داریم. او قصد دارد دوران بازی حرفه‌ای خود را در همین استمفورد بریج به پایان برساند. البته از نظر من او پس از اعلام بازنشستگی هم در چلسی می ماند و به شیوه‌ای دیگر به تیم یاری می رساند. دروگبا یک بازیکن وفادار به تیم است و به بخشی از تاریخ باشگاه تبدیل شده.

مورینو در مورد غیبت دیگو کاستا گفت: در زمین مسابقه جای خالی او را احساس کردید؟ من که متوجه غیبت کاستا شدم. قصد نداریم تیم را وابسته به یک بازیکن خاص کنیم. همانطور که دیدید چلسی ستاره‌های دیگری را هم در اختیار دارد. البته درمورد نتیجه باید بگویم شکست 3 بر صفر حق تاتنهام نبود. بازیکنان آنان بهتر از ما بازی کردند. اما به عنوانی مربی چلسی، برای تیم و 3 امتیازی که کسب کرده بسیار خوشحال هستم.

مورینیو در ادامه افزود: در دیدار بعدی مانیچ را به دلیل محرومیت دراختیار نداریم اما این موضوع به انسجام تیم لطمه‌ای وارد نمی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار