کارگاه‌های مراقبت از بارداری به منظور ارائه اطلاعان کاملا علمی به زنان باردار از 16 آذر در مرکز مطالعات رشد و سلامت کودک برگزار می‌شود.

دکتر رامین مظفری کرمانی متخصص اطفال و استادیار جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: شرکت در کارگاه‌های مراقبت دوران بارداری به میزان آگاهی زوجین جوان در زمینه همه جانبه این دوران بسیار کمک کننده است زیرا مطالعات نشان داده که میزان آگاهی مادران از نحوه مراقبت دوران بارداری در ایران و کشورهای خاورمیانه بیشتر از طریق بستگان و آشنایان است در حالیکه دریافت این آگاهی در اروپا با خواندن کتاب و مجلات صورت می‌گیرد و در امریکا نیز منبع اطلاعات از طریق برگزاری همایش‌ها است.

وی تصریح کرد: دریافت اطلاعات از طریق بستگان و اطرافیان، مادر را با یک سری باورهای نادرست رو به رو می کند. استراحت مطلق برای زن باردار و انجام هر نوع ورزش قهرمانی از باورهای نادرستی هستند که گفته می‌شود.

مظفری افزود: برای ارتقاء سطح دانش زنان باردار کارگاه‌های آموزشی را از 16 آذر در مرکز مطالعات رشد و سلامت کودک جهاد دانشگاهی برگزار کردیم تا این افراد بتوانند به صورت رو در رو و کاملا علمی پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار