مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از استقرار تیم امداد هوایی این جمعیت در مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران‌عادل شفیعی از استقرار تیم امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در مرز مهران برای انجام وظایف و ارائه خدمات مطلوب‌تر به زوار اربعین حسینی خبر داد.

وی با بیان اینکه این تیم متشکل از نیروهای تخصصی و مجرب امدادی است، گفت: همچنین 12 تیم امدادی مجهز به‌ همراه 25 دستگاه آمبولانس برای قرار گرفتن در مسیر حرکت زوار از نجف تا کربلا، از کرمانشاه به عراق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان داشت: در مسیر کرمانشاه به ایلام نیز نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در قالب 20 اکیپ آماده خدمت‌رسانی به زائرانی هستند که از این مسیر عبور می‌کنند.

به گفته شفیعی، 20 تیم امدادی متشکل از 120 نفر با 15 دستگاه آمبولانس در مرز پرویزخان قصرشیرین برای برنامه‌های مربوط به اربعین حسینی و ارائه خدمت به زائران مستقر شده‌اند.

وی با تصریح اینکه اعزام و برگشت زائران از مرز پرویزخان صورت نمی‌گیرد، هدف از استقرار تیم‌های مذکور را پشتیبانی گروه‌های اعزام‌شده عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه ادامه داد: بیش از 10 دستگاه آمبولانس به‌ همراه تیم‌های امدادی و تجهیزات کامل در مرز خسروی نیز به‌ منظور آمادگی کامل برای پوشش حوادث احتمالی مستقر هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.