پرونده مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز ساعت 14 با بازی تیم فوتبال پدیده‌ مشهد مقابل نفت تهران در ورزشگاه ثامن الائمه‌ مشهد بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاگردان مرزبان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز ساعت 14 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف شاگردان منصوریان می‌روند.
 
 هر دو تیم با انگیزه‌ های متفاوتی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
شاگردان مرزبان که در اولین سال حضورشان در لیگ برتر و بر خلاف ابتدای فصل درخشش میدانی در لیگ نداشتند، قصد دارند با راهیابی به فینال جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.
 
 کسب سهمیه آسیایی از طریق قهرمانی در جام حذفی آسانترین و کوتاهترین مسیر است بر این اساس تیم‌هایی که توانایی کسب سهمیه از لیگ برتر را ندارند، تمام انرژی خود را می‌گذارند تا بلکه با قهرمانی در جام حذفی آسیایی شوند.
 
 به هر حال تیم پدیده که توانسته به نیمه نهایی برسد و چون میزبان هم است دوست ندارد این فرصت را از دست بدهد.
 
در آن سوی میدان ، تیم نفت تهران با پیروزی مقابل پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم صدرنشین لیگ برتر شد این تیم قرار است درخشش خود را در جام حذفی ادامه دهد و با برتری مقابل پدیده به فینال این مسابقات راه یابد.
 
 شاگردان منصوریان برای رسیدن به فینال کار سختی مقابل تیم مرزبان پیش رو دارند اما انگیزه زیادی برای  فینالیست‌ شدن دارند چرا‌ که روحیه شان برای ادامه مسابقات لیگ برتر مضاعف می‌شود.
 
 گفتنی است: نفتی‌ها فصل قبل موفق شدند نصف سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند بر این اساس تلاش می‌کنند این بار با قهرمانی در جام حذفی،  سهمیه مستقیم را به دست آورند.
 
 همین موضوع انگیزه نفتی‌ها را برای عبور از پدیده و رسیدن به فینال بیشتر می‌کند.
 
 تیم برنده این بازی در فینال جام حذفی اول خرداد به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود طبق گفته‌ تاج،‌ فینال جام حذفی ، تک حذفی است.
 
میلان یووانوویچ‌ و ایگور پرامیچ‌ بازیکنان پدیده خراسان، محرومان این بازی هستند.
 
یداله جهانبازی به همراه سعید علی نژادیان، ظهیری و جواد رحیم زاده قضاوت این دیدار را بر عهده دارند فریدون اصفهانیان‌ هم ناظر این بازی است.

**پدیده 1 نفت1 /  90 دقیقه چهره فینالیست دوم را معرفی نکرد

دومین مسابقه نیمه نهایی جام حذفی ما بین پدیده- نفت برگزار شد.

مسابقه فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در مرحله نیمه نهایی مابین تیم‌های پدیده و نفت برگزار شد که تا پایان نیمه دوم این بازی با نتیجه مساوی 1-1 به کار خود پایان دادند و بر این اساس باید 2 وقت 15 دقیقه دیگر هم بازی کنند تا برنده این بازی معلوم و ذوب‌آهن حریف خود را بشناسد.

دقیقه 23 نفت تهران توسط مرتضی پور علی گنجی به گل اول بازی دست یافته و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم نیز حملات پدیده در دقیقه 71 توسط یونس شاکری منجر به گل تساوی شد.

هر 2 تیم با تساوی این بازی را به پایان رساندند و باید منتظر باشند در وقت اضافه و شاید پنالتی چهره فینالیست دیگر را معرفی کنند.

گفتنی است، در بازی دیروز ذوب آهن با غلبه بر پرسپولیس اولین چهره فینال جام حذفی لقب گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: نصف ، جهان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار