براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول گفت: هیچ مشکلی با استیون جرارد ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاگردان براندون راجرز در دیدار برابر ساندرلند در رقابت‌های این هفته لیگ پریمیر انگلیس به تساوی صفر بر صفر دست یافت. مسئله‌ای که باعث شد باز هم لیورپول و سرمربی بریتانیایی آن باز هم زیر سوال رود و مورد انتقادات قرار گیرد. هر چندی راجرز در 7 بازی باقی مانده تا نیم فصل و آغاز ژانویه امید‌واریهای زیادی دارد و معتقد است سرخ‌پوشان توانایی زیادی دارند و می‌توانند این نتایج را جبران کنند.

وی در این خصوص گفت: ما یک ماه طوفانی را پیش رو داریم، دسامبر ماه طولانی است و بازی‌های زیادی در این ماه وجود دارند.

وی در خصوص استیون جرارد گفت: استعداد و توانایی‌های او ( جرارد) در کلاس جهانی و بازی‌های در سطح جهانی باعث شده او بتواند هماهنگی‌های خوبی با تیم داشته باشد. اما ما نمی‌توانیم از جرارد در هر مسابقه استفاده کنیم تا او تیم را سازماندهی کند. اما در روز سه شنبه برابر بازل حضور خواهد داشت. برای ما بسیار سخت است که بازیکنی با این قابلیت و کیفیت را تعویض کنیم، اما به هر حال ما در باشگاه لیورپول هستیم و بعضی از مواقع باید یک سری از کارها را انجام دهیم و برخی اوقات این اتفاق برای بازیکنانی که کیفیت و قیمت بسیار خوبی هم دارند رخ می‌دهد. او ( جرارد) توانایی یک بازیکن در کلاس جهانی را دارا است اما در این شرایط و در این مرحله بهتر است که قدری شرایط به وجود آمده را مدیریت کنیم و بازی را به سایر بازیکنان بسپاریم.

براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول در خصوص تساوی و گلنزنی بازیکنانش برابر ساندرلند بر این باور است که آنها باید تلاش بیشتری کنند تا بتوانند خط دروازه تیم حریف را بیابند.

وی در این خصوص افزود: تیمها دراین فصل نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده‌اند و عمقی تر بازی می‌کنند. شما باید به تیمی مانند ساندرلند اعتبار زیادی ببخشید، چرا که آنها به خوبی دفاع کردند. ما سال گذشته بسیار متفاوت بودیم چرا که بازیکنان متفاوتی را هم در اختیار داشتیم و همیشه در زمین بهترین بودیم، بازیکنانی مانند ریکی لمبرت در خط حمله مسلماً باید بیشتر کار کنند تا بتوانند گل به ثمر برسانند.

هواداران لیورپولی به گل زدن و خلق موقعیت‌ و خلاقیت عادت کرده اند اما این تیم متفاوت با بازیکنان متفاوتی هم هست، ما تا پایان به تلاشمان ادامه می‌دهیم و این کاری است که بازیکنان تیم ما به خوبی می‌توانند انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رقابت ، انتقادات ، مسئله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار