بیش از 60 جایزه مسابقات فرمول یک اتومبیلرانی مورد حمله سارقان قرار گرفت و دزدیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سارقان و دزدان به کارخانه فرمول یک " ردبول" حمله کردند و در ساعات اولیه صبح با حمله به وسیله یک ماشین توانستند بیش از 60 جایزه ردبول را به سرقت برند.

رئیس تیم ردبول در این خصوص گفت: این سرقت و دزدی آسیب بسیاری را به ما وارد کرده که بسیاری از آن جبران ناپذیر است و بیش از آن برای پلیس متأسفم که وظیفه‌اش را انجام نداده است.

مهاجمان چیز‌های زیادی را به سرقت بردند که بسیاری از آنها ترکیب یک کارگروهی و کارهای فردی بود که افراد زیادی برای آنها زحمت کشیده بودند هر چند از این مسئله بسیار ناراحت هستیم و واقعاً چنین کارهایی شرم‌آور است ، اما باید این را هم بگویم که آنها برای ما بسیار مهم است ولی به هر حال دزدها هم در این مسئله خیلی سود نکرده‌اند چرا که اکثر جامها کپی بوده است و شاید برای ما ارزش بسیار بالایی داشته باشد ولی خوب برای آنها ارزش مادی ندارد و اساساً هم قیمتی ندارد.

کارهای این چنینی باعث می‌شود که ما سیستم امنیتی خود را افزایش دهیم و از گذاشتن جامها و تماشای آن برای عموم بپرهیزیم، چرا که هر ساله طرفداران و تماشاگران زیادی برای دیدن این جامها به کارخانه ما می‌آیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اولیه ، سیستم ، تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار