دانشجویان برای دیدن نمایش آقا لیلا در خانه نمایش اداره تئاتر می توانند از بلیط نیم بها استفاده کنند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش دانشجویان برای دیدن نمایش آقا لیلا در خانه نمایش اداره تئاتر می‌توانند از بلیط نیم بها استفاده کنند، نمایش "آقالیلا" نوشته مهرداد کوروش نیا و به کارگردانی سعید زارع و حسام لک که از 9 اذر ماه در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه رفته است، و تا پایان آذر ماه اجرای آن ادامه خواهد داشت.

در این نمایش داستان خانواده ای بازگو می‌کند که داستان نمایش نامه درباره‌ی خانواده‌ای است که به خاطر جنگ مجبور می شوند از شهر خود مهاجرت کنند ...

در این نمایش، فروزان عسگری- محمد کارگر- امین آبکار- حسام لک به ایفای نقش می پردازندو از دیگر عوامل این نمایش میتوان به مدیر اجرا: بهجت توجه،سجاد فروغی/ دستیار کارگردان: امیر شریفیان، فهیمه محمودی/طراح صحنه: سعید زارع/ طراحی و ساخت ویدئو: متین صالحی، محمدرضا مردای/ طراح پوستر و بروشور: حامد کاظمی اشاره کرد.

علاقه مندان می‌توانند  جهت تماشای این نمایش ساعت 18:30 هر روز به جز شنبه ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. مراجعه فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار