دادستان مریوان با اشاره به تشکیل اکیپ های ویژه برای مبارزه با زمین خواری گفت: شخصا به عنوان مدعی العموم در گسترش عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، دخالت و پیگیری پرونده های زمین خواری را به عهده خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حجت الاسلام مهدی آصفی گفت:موضوع زمین خواری از مواردی است که به عنوان مدعی العموم ورود می کنم و پیگیری های لازم از طریق نهادهای امنیتی و تحقیقاتی نیز در حال انجام است.

وی افزود: ادارات متولی از جمله راه و شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری و ثبت اسناد و املاک در این راستا باید جهت حفظ حقوق بیت المال تلاش کنند و مانع جدی برای این پدیده شوم شوند.

حجت الاسلام آصفی گفت: به منظور حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی، منابع طبیعی و حقوق بیت المال بر اساس دستورالعمل های خاص در آینده ای نزدیک نسبت به تشکیل اکیپ های مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان اقدامات فوری به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به جلسات متعدد و برگزاری نشست شورای حفاظت از اراضی ملی، کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان مریوان و تعامل با ادارات مربوطه گفت: با توجه به ساخت و سازهای غیر مجاز در مریوان و حاشیه دریاچه زریبار، از این پس دو هفته یکبار به پرونده های زمین خواری و ساخت و سازهای غیر قانونی، به شکل خارج از نوبت، رسیدگی خواهد شد.

دادستان مریوان گفت: دادستانی و مقامات قضایی این شهرستان نیز تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد قاطع با زمین خواران بکار خواهند گرفت.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.