رئیس‌جمهور سابق پاکستان با بیان اینکه کشورش مصمم به مقابله با تروریسم است خاطرنشان کرد: خشونت در کشور من از سوی جوامع بین‌المللی مورد حمایت قرار گرفته است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، آصف‌علی زرداری رئیس‌جمهور سابق پاکستان در نخستین کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری در محل سالن اجلاس سران ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این کنفرانس، مداخلات و سیاست‌های خارجی را از عوامل گسترش خشونت و افراطی‌گری در منطقه خواند و با بیا اینکه کشورش از افراطی‌گری و تروریسم متضرر شده خاطرنشان کرد: خشونت در پاکستان توسط جوامع بین‌المللی مورد حمایت قرار گرفته و به منطقه‌ای برای شبه‌نظامیان و پناه‌جویان تبدیل شده است.
 
رئیس‌جمهور سابق پاکستان با بیان اینکه چندین دهه است که شاهد تروریسم بین‌المللی هستیم خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌ها برای مبارزه یا در مقابله با تروریسم به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و این جنگ طولانی مدتهاست که ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه ما نیرو و سرمایه نداریم که این مشکل را به تنهایی حل کنیم به اوضاع افغانستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه در همسایگی ما شرایط به سختی می‌گذرد و تا وقتی افغانستان ثبات سیاسی نداشته باشد پاکستان روی آرامش نخواهد دید.
 
وی عنوان کرد:‌ما خون‌های زیادی را اهداء کردیم تا جهان شاهد تلاش ما برای مبارزه با تروریسم باشد.
 
زرداری عنوان کرد که پاکستان مصمم به مقابله با تروریسم است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار