هنرمندانی که با تمام شهرت در هالیوود خانه‌ای ندارند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران، هنرمندانی مشهوری هستند که پیش از رسیدن به شهرت، حتی جای مناسبی برای زندگی نداشتند. در این مقاله با برخی از این مشاهیر آشنا می‌شویم.

1. هالی بری: هالی برای، رسیدن به رویای همیشگی خود یعنی بازیگری بدون هیچ پولی در سال 1989 از خانه فرار کرد و مدتی را در پناهگاه بی خانمانان زندگی کرد تا وقتی که اولین شناس بازیگری خود را در سریالی به دست آورد.

2. جیم کری: "جیم" دبیرستان را به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی خانواده‌اش ترک کرد. خانواده جیم توانایی تهیه مسکن را نداشتند و آن‌ها در یک ون زندگی می‌کردند و جیم به عنوان سرایدار یک سالن موسیقی کار می‌کرد تا زمانی که اولین نقش خود را در فیلم "هنگامی که گاز گرفته شدم" بازی کرد.

3. گری گرانت: زمانی که گری 9 سال داشت، پدرش مادر او را به علت بیماری روانی در بیمارستان بستری کرد و به او گفت که مادرش به یک مسافرت طولانی رفته است و وقتی گری 10 سال داشت، پدرش او را در خیابان ساوتهمپتون رها کرد و او به ناچار در اسکله مشغول کار شد و از آن‌جا که پولی برای اجاره اتاق نداشت، در کوچه‌ها می‌خوابید.

4. دیوید لرمن: در سال 1975 "دیوید" پا به لس آنجاس گذاشت،‌در آن زمان او در یک وانت قرمز رنگ مدل 73 زندگی می‌کرد و همان زمان کار نوشتن طنز برای "جیمی واکر" را آغاز کرد.

5. تیلر پری: تیلر در آغاز کار هنرهای خود تمام سرمایه خود را روی اولین نمایش خود به نام "من می‌دانم که تغییر کرده‌ام" سرمایه گذاری کرد اما با شکست بدی روبرو شد و دارایی خود را از دست داد، پس از آن کار با ماشین تایپ را آغاز کرد تا زمانی که دوباره به صحنه نمایش بازگشت. لازم به ذکر است که در آمد سالانه او اکنون به طور متوسط 35 هزار دلار است.

6. دنیل کریگ: کریگ بازیگر شناخته شده نقش جیمز باند زمانی که پا به لندن گذاشت، جایی برای خواب نداشت و از این رو روی نیمکت پارک می‌خوابید.

7. سیلسته استالونه: "استالونه" ستاره فیلم‌های اکشن هالیوود، زمانی که از آپارتمان خود بیرون انداخته شد، به مدت 3 هفته در ایستگاه اتوبوس زندگی‌ می‌کرد.

8. جیم کرامر: روزنامه نگار برجسته کرامر نیز زمانی که برای لس آنجلس تایمز کار می‌کرد، جایی را برای زندگی نداشت و از این رو در اتومبیل خود زندگی می‌کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار