دور پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با هیئت دیدار پیگیری می‌شود و تکلیف 3 تیم باقیمانده برای صعود به دور بعد مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه رقابت‌های هفته ششم و دور پایانی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا مجموعا در 16 بازی انجام می‌شود.

در رقابت‌های امشب تکلیف 3 تیم صعود کننده دیگر که هنوز نتوانستند وضعیت خود را در جدول دارای ثبات کنند مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش لیورپول برای صعود باید مقابل بازل سوییس به پیروزی برسد و یونتوس هم تلاش می‌کند در یک دیدار خانگی مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیده تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شود.

گروه A
یوونتوس – اتلیتکو مادرید

در این گروه صعود اتلتیکو مادرید با کسب 15 امتیاز قطعی شده است اما 3 تیم دیگر گروه برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کنند یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب جدال یوونتوس و اتلتیکو مادرید در توریم خواهد بود. در بازی این تیم اسپانیایی بود که با حساب یکی بر صفر به پیروزی رسید. یوونتوس فقط در صورت کسب یک پیروزی 2 بر صفر می‌تواند صدرنشینی گروه A را از اتلیتکو بگیرد.

المپیاکو – مالمو


المپیاکو در خانه میزبان مالمو از سوئد است تیم یونانی این شانس را دارد که با پیروزی مقابل مالمو و در صورت شکست یوونتوس مقابل اتلتیکو به دور بعد صعود کند مالمو در دیدار رفت با 2 گل از سد المپیاکو گذشت و حالا در بازی برگشت روحیه بهتری نسبت به تیم یونانی دارد.

گروه B
رئال مادرید – لودوگراتس

رئال به مرحله بعد راه یافته و در دیداری تشریفاتی برابر لودوگراتس به میدان می‌رود البته این موضوع باعث نشد آنچلوتی از تیم دوم خود استفاده کند بلکه قصد دارد کریستین رونالدو با عنوان بازیکن ثابت به میدان بفرستد در دیدار رفت رئال مادرید با 2 گل رونالدو و بنزما موفق به شکست لودوگراتس شد تیم لودوگراتس به طور حتم از راهیابی به مرحله بعد چمپیونز لیگ باز می‌ماند. اگر شاگردان آنچلوتی در این دیدار هم به پیروزی برسند می‌توانند رکورد 19 پیروزی پیاپی دست یابند.

بازل – لیورپول

لیورپول در خانه میزبان بازل است در این دیدار تلکیف تیم دوم گروه B که به مرحله بعد صعود می‌کند مشخص خواهد شد البته تیم بازنده به لیگ اروپا می‌رود. 2 تیم تاکنون 3 مرتبه مقابل هم به میدان رفته‌اند که سهم پیروزی یک بازی بوده و 2 دیدار دیگر هم با تساوی رسید. راجرز سرمربی لیورپول فصل بدی را در لیگ برتر انگلیسی پشت سرگذاشته و حذف از لیگ قهرمانان هم می‌تواند برای او بسیار گران تمام شود.

گروه C
بنفیکا – لورکوزن

در گروه C فقط حذف بنفیکا و صعود بایرلورکوزن قطعی شده است و بازی‌های روزهای پایانی تکلیف تیم دیگر صعود کننده را مشخص می‌کند دیدار رفت دو تیم با حساب 3 بر یک سود لورکوزن خاتمه یافت. بنفیکا در این بازی یک غائب سرشناس دارد. لوئیزائو کاپیتان با سابقه بنفیکا به دلیل محرومیت در بازی امشب حضور ندارد.

موناکو – زنیت

تیم فرانسوی در خانه میزبان زنیت است موناکو فقط با یک نتیجه تساوی هم می‌تواند صعودش به مرحله بعدی را قطعی سازد دیدار رفت در روسیه با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود موناکو دربازی امشب ریکاردو کاروالیو مدافع پرتغالی را در اختیار ندارد.

گروه D
دورتموند – آندرلخت

در این گروه صعود دورتموند و آرسنال به مرحله بعد قطعی شده است اما این 2 تیم تلاش می کنند با کسب نتیجه بهتر. صدرنشین گروه D شوند.

دورتموند در رقابتهای بوندسلیگا دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. آنان در بازی قبلی خود مقابل آرسنال هم شکست خوردند مارکو رویس مهاجم دورتموند مدتهاست که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند دیدار امشب هم بدون حضور وی برگزار خواهد شد. حتی حضور متس هم در ترکیب دورتموند چندان قطعی نیست. دورتموند برای راهیابی به مرحله بعد به عنوان سرگروه فقط باید به نتیجه پیروزی برسد.

گالاتاسرای – آرسنال

تیم ترکیه ای در دیدار رفت با نتیجه 4 بر یک مقابل آرسنال شکست خورده بود اما توپچی‌ها در این دیدار هم مصدومان فراوانی دارند مسوت اوزیل جک ویلشر، آبودیابی، ناچو مونرال و متئو دیبوچی از جمله مصدومان آرسنال هستند. آرسن ونگر سرمربی آرسنال نتایج خوبی در رقابتهای این فصل برتر کسب نکرد و هم اکنون در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، قهرمانان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار