مدیر عامل جمعیت امام علی (ع) گفت : ما به دنبال بیان مشکلات زنان باردار حاشیه نشین و راهکار های آن هستیم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،«زهرا رحیمی خامنه » روز سه شنبه در اولین سمینار اجتماعی بارداری و اعتیاد که در سالن باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

نامبرده اضافه کرد: باید این سوال را از خود بپرسیم که آیا کارتن خوابی، اعتیاد و مادر بودن برای یک زن که هیچ حامی ندارد، قابل تحمل است؟

مدیر عامل جمعیت امام علی (ع) تصریح کرد: وقتی یک زن اعم از سالم و یا معتاد باردار می شود باید همه از او حمایت کنند تا آسیبی به وی نرسد چون او می خواهد فرزندی را به دنیا بیاورد که بتواند در جامعه به درستی زندگی کند و نقش های مختلف را بپذیرد.

رحیمی خامنه افزود: خیلی وقت ها با مسوولان در خصوص تعداد زنان باردار معتاد و بی سرپناه صحبت کرده ایم و باید برنامه ریزی ها به سمتی حرکت کند که حتی وجود یک زن معتاد باردار و بی سرپناه در این جامعه وجود نداشته باشد.

نامبرده ادامه داد: متاسفانه ما منتظر هستیم تا آمار و ارقام در ارتباط با یک مشکل اجتماعی به حد تکان دهنده ای برسد بعد اقدامی برای حمایت از آنان انجام دهیم.

رحیمی خامنه اضافه کرد: امیدواریم این صحبت ها و این سمینارها نتیجه قابل توجهی داشته باشد و ما کمتر شاهد زنان معتاد باردار بی سرپناه یا افرادی باشیم که سرپناه آنان تفاوت چندانی با خیابان ندارد.

در این سمینار مسوولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت بهداشت نیز مطالبی را در ارتباط با زنان معتاد بیان کردند.
/ انتهای پیام
منبع : ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.