فرجی خبر داد:

احداث کلینیک صحرایی در مرز شلمچه توسط منطقه 6

نماینده شهرداری منطقه 6 در مرز شلمچه از احداث کلینیک صحرایی در این مرز به منظور خدمت رسانی به زائران توسط این منطقه خبر داد.

سعید فرجی نماینده شهرداری منطقه 6 در مرز شلمچه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این خبر اعلام کرد: با استقرار سیستم صوتی سیار شهرداری منطقه در پایانه یادمان شهدای شلمچه به عنوان یکی از مرزهای جنوبی با کشور عراق، باعث اطلاع رسانی به موقع به زائران کربلای معلی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در کریدور خروجی انجام شد.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط تیم مستقر در این مرز بیان کرد: انجام نظافت محیطی به وسعت 10 هکتار در مرز، ارائه روزانه خدمات پزشکی به 250 زائر، جا به جایی زائران با 100 دستگاه اتوبوس، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، توزیع نان و غذای گرم و اهدای اقلام فرهنگی از دیگر اقدامات انجام شده توسط منطقه است که این برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های محلی خرمشهر در این مرز در حال انجام است.

نماینده شهرداری منطقه در این مرز اظهار کرد: فرماندار خرمشهر از تیم اعزامی شهرداری این منطقه که برای مدیریت ازدحام زائران در این مرز که با مدیریت جهادی نظم و امنیت را در مرزهای جنوبی کشور تا حدی ایجاد و از هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری شده است، تقدیر کرد.

فرجی افزود: یکی از بخشهای مهم سایت تحت پوشش این منطقه، کلینیک صحرایی است که تا به حال 1300 زائر درآن جا ویزیت شدند همچنین توزیع 200 هزار بطری آب معدنی از دیگر خدماتی است که توسط سایت تحت پوشش منطقه در این مرز در دو هفته اخیر به زائران اربعین حسینی ارائه شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، محیط ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار