دکتر ترابی گفت: از آنجایی که گام چهارم طرح تحول ، در زمینه آموزش و پژوهش است ، بکارگیری فناوری اطلاعات در پیشبرد هر چه بهتر اهداف این طرح ، بسیار می تواند مثمر ثمر باشد.

دکتر ماشاء اله ترابی، دبیرستان نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: فناوری اطلاعات ، یک رکن اصلی از هر کاری است که در دنیا در حال انجام است و ما نیز نباید از تکنولوژی و فناوری‌های نوین اطلاعاتی، عقب باشیم . 
بکار گیری این فناوری‌ در حبطه آموزشی،‌ بسیار می تواند اثر بخش باشد ضمن اینکه امروزه آموزش مدرن و پیشرفته در دستور کار تمام مراکز بزرگ آموزشی و پژوهشی دنیا است.

وی در ادامه گفت: انتقاد از فناوری اطلاعات در تمام فازهای طرح تحول سلامت می تواند اثر گذار باشد. چرا که این فناوری ‌ها از ارکان اصلی علمی و پژوهشی پیشرفته است و از آنجایی که گام چهارم طرح تحول سلامت، مبنای آموزشی و پژوهشی دارد، بکارگیری فناوری‌ها در این مرحله بسیار سودمند خواهد بود.

دکتر ترابی متذکر شد: زمینه‌هایی که فناوری‌های نوین می تواند به پیشبرد گام چهارم طرح تحول ، کمک کند، می توان به آموزش دکتر فرهنگ و استفاده از فناوری‌های نوین در پروسه آموزش اشاره کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار