جانشین فرمانده کل سپاه قدرت پيشروی هر جامعه را به قوای ذهنی آن جامعه مرتبط خواند و گفت: دانشجوها و روشنفكران به عنوان موتور محركه جامعه، قدرت توليد انديشه داشته و به همين علت دشمن ذهن این افراد را هدف گرفته است.

به گزارش  حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ "حسين سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشيه کنگره ملی شهدای دانشجوی آذربايجان شرقی، اظهار داشت: دانشجويان ما با بيداری و بصيرت خود اجازه نمی‌دهند دشمن به محيط ذهنی و باورهای آن‌ها نفوذ كرده و ضدارزش‌ها را جايگزين ارزش‌ها كنند.

وی با انتقاد از نگاه برخی‌‌ها كه می‌گويند دانشجويان امروز به ارزش‌های گذشته اعتقاد ندارند، تصریح کرد: افكار دانشجوی امروز رشد كرده و دانشجويان امروز نسبت به دانشجويان نسل‌های گذشته از رشد ذهنی والايی برخوردار هستند كه اين تغيير به مفهوم تعالی و رشد بوده و به مفهوم انحراف نيست.

سردار سلامی پيروزي در انقلاب و دوران دفاع مقدس را به واسطه هوشمندی والا و قدرت تشخيص درست شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: كوشش انقلابی، نشاط جوانی و احساس و عاطفه قوی زمانی كه با هم جمع شوند، امتيازهايی برای افراد فراهم می‌كند كه شهدا با دارا بودن اين امتيازها به طور واقع ممتاز بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار