رئیس سازمان حج و زیارت از زائران اربعین حسینی خواست برای بازگشت عجله نکرده و زمان برگشت را تنها به روزا ربعین موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سعید اوحدی گفته امیدواریم زائران با صبوری و مدیریت سفر بازگشت شان را برنامه ریزی کنند تا امکان بازگشت زائران فراهم شود.
بگفته رئیس سازمان حج و زیارت کشور حدود 4 هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در مرزها پیش بینی شده  و امکانات اقامت و اسکان موقت زائران در مرز مهران برای حدود 40 هزار نفر فراهم شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: اقدامات و خدمات خوبی با تلاش نهادهای مختلف در حال انجام است تا بازگشت راحت و توام با آرامش برای زائران فراهم شود.
اوحدی افزود: در آن سوی مرزهای کشور به علت کمبود امکانات و نبود وسیله حمل و نقل عده ای از زائران به مرزهای کشور بازگشتند.
همچنین جمعیت هلال احمر استان و مرکز فوریت های پزشکی ایلام تیمهای پزشکی و درمانی خود را برای رسیدگی به مشکلات درمانی زوار در مرز مهران مستقر کردند.
این تیم های پزشکی از استان های ایلام ، کرمانشاه ، همدان و لرستان در محورهای ارتباطی منتهی به شهرستان مهران استقرار دارند .
 
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.