مدیره اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از استقرار پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در این منطقه خبر داد.

 زویا جانب اللهی مدیر اداره سلامت در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برپایی پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در منطقه 12 همزمان با هفته کودک در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته سلامت قلب کودک از 23 تا 27 آذر ماه سال 93 به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان به ویژه کودکان در منطقه 12 در دست اجرا است.

جانب اللهی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره سلامت شهرداری نواحی خانه های سلامت و سراهای محلات منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در خانه‌های سلامت هرندی و امامزاده یحیی (ع) در دو نوبت صبح و عصر ارایه خدمان پزشکی با حضور پزشک فوق تخصصی جراحی قلب کودکان و ارایه خدمات مشاوره بالینی و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

جانب اللهی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت قلب کودکان توزیع اقلام آموزشی بروشور، سی‌ دی، کتابچه و پکیچ‌های اموزشی  فرهنگی، سنجش فشار خون و قند خون و ... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: استقرار ، پایگاه ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار