شهرداری پرند، طراحی و اریه بهترین شعار برای شهر پرند از دیدگاه شهروندان را به فراخوان عمومی گذاشت.

مجید آقاجانلو سرپرست حوزه فرهنگی شهرداری پرند درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: شهرداری طی فراخوان عمومی از کلیه شهروندان و علاقه مندان درخواست کرد پیشنهادات خود را به منظور انتخاب شعاری زیبا برای شهر پرند ارایه دهند.

این مقام مسول در شهرداری پرند اضافه کرد: بر اساس فراخوان اعلام شده از سوی حوزه فرهنگی  اجتماعی شهرداری پرند، شعارهای پیشنهادی بایستی ویژگی هایی نظیر روانی، سادگی و اختصار را داشته و به گونه ای طرح شود که ارتقاء دهنده ارزش فرهنگی خاصی در بین شهروندان در رابطه با مسائل شهروندی باشد.

مهندس آقاجانلو ادامه داد: همچنین بیان ارزش خدمات شهرداری و بیان ارزش شهر پرند در کنار تقویت همکاری های بیشتر شهروندان و شهرداری باید از دیگر ویژگی های ضروری شعارهای ارسالی باشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، شهرداری پرند از تمامی شهروندان و کارکنان شهرداری پرند درخواست کرده است که بهترین عبارات خود را از طریق فرم ارائه پیشنهاد، به واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند تحویل نمایند.

سرپرست حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری پرند در پایان گفت: در فراخوان انتخاب بهترین جمله برای شهر پرند از بین  پیشنهادات رسیده در این خصوص، به بهترین شعار منتخب جایزه نفیسی تعلق می گیرد و به نحو شایسته ای از طراح آن تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی همچنین شماره تلفن های 137، 56723014 و 56728166 را برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص اعلام کرد.


انتهای پیام/

انتهای پیام/
برچسب ها: فراخوان ، طرح ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار