عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از نکات مثبت در لایحه بودجه 94 کاهش 50درصدی وابستگی به نفت نسبت به سال گذشته است.

"غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی" نماینده مردم رشت، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لایحه بودجه ۹۴ از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از نکات مثبت در لایحه بودجه 94 کاهش 50درصدی وابستگی به نفت نسبت به سال گذشته است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: بودجه پیشهادی دولت تقریبا در راستای اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.   
 
وی افزود: یکی از موارد مورد نظر نمایندگان کاهش وابستگی به نفت، کاهش هزینه‌های جاری، افزایش هزینه‌های عمرانی و در کل نگاه مثبت به بخش اشتغال و مسکن بوده است که خوشبختانه در لایحه بودجه 94 به آن توجه خاصی صورت گرفته است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس، بودجه وزارت بهداشت و درمان با 70/8 درصد بیشترین رشد را در لایحه بودجه داشته، همچنین وزارت ورزش و جوانان هم با 30 درصد رشد رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: همچنین کمترین تخصیص بودجه به وزارت‌خانه‌های علوم با 7/7 درصد و کشاورزی، آب و منابع طبیعی با 9/1 درصد بوده است، در حالی که باید به بخش کشاورزی توجه ویژ‌ه‌ای شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار