عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در واکنش به اظهارات جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس مبنی براینکه ایران یکی از بدترین نقض‌کنندگان حقوق بشر در سطح جهانی است، گفت: آنها به دنبال تاثیر پذیری از لابی‌های صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی این اطلاعات غلط را منعکس می‌کنند.

«عباسعلی منصوری آرانی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس مبنی براینکه ایران یکی از بدترین نقض‌کنندگان حقوق بشر در سطح جهانی است، گفت: آنها به دنبال تاثیر پذیری از  لابی‌های صهیونیستی، گروهک‌های تروریستی و در خلاء وجودی ما این اطلاعات را منعکس می‌کنند.

وی افزود: اظهارات ضد ایرانی انگلیسی‌ها سوژه‌ای نخ نماست که با حمایت صریح لابی صهیونیست ار متهم کنندگان ایران به نقض حقوق بشر انجام می‌شود.

وی افزود: نباید به گروهک‌های تروریستی و صهیونیست‌ها اجازه داد که اطلاعات خلاف واقع را به پارلمان انگلیس بدهند تا این اطلاعات غلط دستاویزی برای دشمنان نظام شود.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه یکی از دلایل سفر ما به انگلیس اظهاراتی است که اعضای پارلمان این کشور می‌گویند، خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر پارلمان این کشور نشان از نبود آگاهی از نظام و نیروهای  داخلی کشورمان است.

گفتنی است؛ طی نشستی که روز گذشته در پارلمان انگلیس برگزار شد، جمعی از نمایندگان مجلس این کشور متعلق به کمیته به اصطلاح «آزادی ایران» بحث حقوق بشر در ایران را به میان کشیده و به دخالت آشکار در امور قضایی ایران پرداختند.

در این نشست افراد حاضر با زیر سئوال بردن وضعیت حقوق بشر در ایران، کشورمان را "یکی از بدترین نقض‌کنندگان در سطح جهانی" نامیدند، از دیگر نکات برجسته این نشست ضد ایرانی حمایت جمعیت حاضر از عناصر منافقین در اردوگاه لیبرتی عراق بود که از دولت این کشور نیز درخواست بهبودی اوضاع این اردوگاه را خواستار شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار