تیم ملی بدنسازی کشورمان در رشته بادی کلاسیک که برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود بامداد امروز جام قهرمانی را به همراه 1 نشان طلا ، 1 نشان نقره و 1 نشان برنز به خانه آوردند .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این دوره از مسابقات با حضور 36 کشور در شهر لا نوسیا اسپانیا برگزار شد که تیم ایران توانست با کسب 49 امتیاز با 6 ورزشکار در جایگاه نخست و پس از آن تیم اسپانیا با کسب 42 امتیاز با 37 ورزشکار در جایگاه دوم و تیم کره جنوبی با کسب 37 امتیاز با 4 ورزشکار در جایگاه سوم قرار گرفت .

در مراسم اهدای جوایز نیز جام قهرمانی به آقای ناصر پور علی فرد سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران اهدا شد .

همچنین در این رقابتها و در دسته قدی 168 سانتی متر آقای روح اله میرنورالهی در جایگاه دوم ، در دسته قدی 171 سانتی متر آقایان جواد سلطانی در جایگاه سوم و مهدی پروانی در جایگاه چهارم ، در دسته قدی 175 سانتی متر آقای مجتبی ارزشمند در جایگاه ششم ، در دسته قدی 180 سانتی متر محمد مهدی رانی پور در جایگاه اول و در دسته 180+ سانتی متر آقای شاهین فرید پور در جایگاه نوزدهم قرار گرفتند .

در دور پایانی این مسابقات اندری خارچوک ورزشکار اکراینی نیز در دسته قدی 180+ سانتی متر به عنوان قهرمان قهرمانان از طرف تیم داوری انتخاب شد .


انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، بدنسازی ، رشته ، بادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار