دور برگشت لیگ برتر ووشو از فردا پنج شنبه 27 آذر در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ دور برگشت لیگ برتر ووشو از فردا پنج شنبه 27 آذر ماه در محل  آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی در حالی آغاز می‌شود که 9 تیم در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت و هفته ششم و هفتم لیگ برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است: هفته ششم لیگ برتر ووشو که صبح پنج شنبه 27 آذر برگزار می‌شود تیم های شهرداری بندر عباس و تاکسیرانی آمل همچنین عمران اریکه و رنگ فیروزه شیراز از گروه اول‌ با هم رقابت‌ خواهند کرد و تیم دانشگاه آزاد از همین گروه در این هفته استراحت خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است: در ادامه هفته ششم تیم پارس جنوبی و هیئت آذربایجان شرقی و همچنین تیم سپاه میرجاوه‌ و پاس قوامین کرمانشاه از گروه‌ دوم به مصاف هم می‌روند.
 
شایان ذکر است: در هفته هفتم‌ لیگ برتر ووشو که عصر پنج شنبه 27 آذر  برگزار می‌شود تیم عمران اریکه و تیم دانشگاه آزاد از گروه اول مقابل هم بازی خواهند کرد و تیم رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل نیز به مصاف هم خواهند رفت و تیم شهرداری بندر عباس نیز از همان گروه در این هفته استراحت خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است: در ادامه هفته هفتم لیگ برتر ووشو بازی‌‌های گروه دوم از این قرار است که تیم سپاه میرجاوه‌ و هیئت آذربایجان شرقی به مصاف هم می‌روند و تیم‌های پاس قوامین کرمانشاه و پارس جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند.
 
گفتنی است: تیم دانشگاه آزاد اسلامی از گروه یک و تیم پارس جنوبی از گروه دو در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار