محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: خوشحالم که در این دوره از مسابقات تیم‌های قدرتمند و بازیکنان صاحب نام حاضر شده‌اند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم‌های خارجی به خصوص نماینده‌های کشور قزاقستان برای شرکت در این دوره از مسابقات برنامه ریزی ویژه‌ای انجام داده بودند و با ترکیبی قدرتمند به تهران آمده ‌اند.

تیم قزاقستان پس از پایان مسابقات ساحلی آسیا ترکیب تیم را تغییر داد  و از بازیکنان اصلی تیم ملی خود برای انجام تمرینات آماده سازی دعوت کرده است حضور 2 بازیکن صاحب نام روس در ترکیب تیم آستانه قزاقستان قدرت این تیم را تا حد قابل توجهی بالا برده است آن‌ها مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

وی گفت: پیش بینی می‌کنم فینال این مسابقات میان تیم‌های زرین معدن آسیا و آستانه قزاقستان برگزار شود و امیدوارم تیم زرین معدن آسیا موفق به شکست حریف و کسب عنوان قهرمانی شود.

وی در خصوص وضعیت تیم نفت و گاز امیدیه اظهار داشت: این تیم برای حضور در این مسابقات متاسفانه بد مدیریت شد ما پیش از شروع این رقابت‌ها احساس می‌کردیم چون تیم امیدیه فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده است مستحق حضور در جام باشگاه‌های آسیاست اما حال که 3 روز از شروع این رقابت‌ها می‌گذرد به این نتیجه رسیدیم که از نظر مدیریتی حقشان حضور در این بازی‌ها نبود این مسأله باعث شد تا آن‌ها یک روز مانده به شروع دیدارها اسامی ترکیب تیم خود را اعلام کنند و آن طور که شاهدیم فضای حاکم میان بازیکنان این تیم چندان خوب نیست.

رضوانی در پاسخ به این سوال که آیا حضور واترپلوئیست‌ها در این مسابقات باعث می‌شود تا عدم شرکت در بازی‌های آسیایی اینچئون فراموش شود؟گفت: به هیچ عنوان ما عدم حضور در بازی‌های آسیایی را فراموش نمی‌کنیم و اجرای این رقابت‌ها نمی‌تواند ابعاد منفی آن اتفاق را پوشش دهد ولی به طور کلی این رقابت‌ها،‌حضور در مسابقات جوانان آسیا و رقابت‌های ساحلی قاره باعث شد تا فضای حاکم بر واترپلو مثبت شود و واترپلوئیست‌ها به مسئولان ثابت کنند که شایسته حضور در بازی‌های کره جنوبی بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان مطرح در این مسابقات روی کیفیت کار بازیکنان ایرانی تاثیر به سزایی خواهد داشت چون از نظر فنی هر یک از این واترپلوئیست‌ها یک کلاس و مربی آموزشی هستند و در طول این رقابت‌ها هر بازیکن ایرانی حداقل شش الی هفت بازی رسمی انجام می‌دهد و این مسأله تجربه به آن‌ها را تا حد قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: واترپلو ، رضوانی ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار