رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: حسن کامرانی فر به علت ناراحتی معده نتوانست تست داوری را پشت سر بگذارند و متاسفانه از جمع داوران جام ملت‌های آسیا خط خورد.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال ابوالفضلی جایگزین کامرانی فر شد بر این اساس فغانی، سخندان و ابولفضلی تیم داوری ایران در جام ملت‌های آسیا هستند.

اصفهانیان در ادامه بیان کرد: تیم داوری ایران چند وقت دیگر برای قضاوت در جام ملت‌ها آسیا راهی استرالیا می‌شوند.

وی درباره پرداخت حقوق داوران لیگ برتر عنوان کرد: حقوق داوران هنوز پرداخت نشده است مسئولان سازمان لیگ برتر اشکالاتی از مدارک داوران گرفته بودند که مسئول حسابرسی آنها را برطرف و مدارک تکمیل شده را تحویل سازمان لیگ داد.

رئیس کمیته داوران در ادامه بیان کرد: مدارک داوران تا هفته پنجم کامل بود و سازمان انگلیسی توانست حقوق داوران را تا هفته پنجم بدهد اما اینکار را نکرد به هر حال قرار است که حقوق داوران تا هفته هفدهم را یکدفعه پرداخت کنند.

وی در پایان درباره اتفاقات رخ داده در بازی بین کاروان اهواز مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: اگر مسئولان اجرایی این بازی مدیریت درستی می‌کردند این اتفاق نمی‌افتاد به هر حال اگر مسابقه برگزار می‌شود باید مسئولان از لحاظ امنیتی آن مسابقه را کنترل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار